A Nestlé nemrég jelentette be, hogy finomított cukor hozzáadása nélkül, kizárólag a kakaógyümölcsben található kakaóbabból és gyümölcshúsból készült egyedi csokoládéval jelenik meg a piacon.
A cég az első terméket idén ősszel a KITKAT CHOCOLATORY hálózatán keresztül Japánban dobja piacra. A bevezetést legnépszerűbb édességmárkái alatt a világ más országaiban jövőre további termékeink követik.
A legfrissebb bejelentésük szerint pedig 2025-re összes terméküknek csomagolását újrafelhasználhatóvá teszik. A Nestlé Japan szerint csak ezzel a váltással évente 380 tonna műanyagszeméttől kímélik meg a bolygót.
Ebbe az elgondolásba kapcsolódik be a KitKat, egyelőre csak Japánban, de remélhetőleg kiterjesztik ezt világszerte:
az eddig susogós és megsemmisíthetetlen műanyag csomagolásukból matt papír lesz, amiből akár origamit is lehet hajtogatni.
A papírcsomagolásnak az a hátránya, hogy a műanyaggal ellentétben nehéz olyanra megcsinálni, hogy újra is lehessen hasznosítani. Ezt bukta be a McDonald's, akik ugyan papírra cserélték a szívószálakat, cserébe azokat nem lehet újrahasznosítani. Hiába bomlik le a papír a műanyaghoz képest sokkal gyorsabban, a cél az lenne, hogy ne termeljünk fölöslegesen sok szemetet.
És ezt olvastad már az ízHUSZÁR rovatban?
Magyar lány készítette az év legbetegebb horrorjának elképesztő ételeit