A Coca-Cola, a világ vezető űdítőitalgyártója tisztában van vele, hogy a világ műanyagszennyezésének elég nagy hányadát teszik ki üdítősdobozai és palackjai - és hálisten' tesz is ellene.
Sőt, még ennél is tovább megy: friss európai kampánya keretein belül egyedi, kreatív, figyelemfelkeltő és abszolút hatékonynak ígérkező reklámplakátokkal bombázza az utcákat és tereket, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet saját (és nem csak saját) termékei által termelt műanyag (és fém) szemét szelektív gyűjtésére.
Ezt is nézd meg!
Sajátságos módon óvja a környezetet ez a thai üzletlánc
Az ikonikus és összetéveszthetetlen piros-fehér plakátokon - amelyeket egyébként a Publicis Italy tervezett - a Coca-Cola védjegyévé vált hullámvonal alakul át egy kézzé, ami kedvesen, de egyértelműen mutat a megfelelő szelektív hulladékgyűjtőre.
A plakátok egyelőre "csak" Kelet- és Közép-Európában bukkantak fel, ezen kívül egy bulgáriai fesztiválon is láthatóak - hatásukra 85%-ban helyesen dobták kukába a Coca-Colás szemetüket a fesztiválozók, ez pedig sokkal jobb, mint a tavalyi fesztivál eredménye.
A kivitelezők nem bízták a véletlenre a sikert az utcán sem: a megfelelő hulladékgyűjtőket vagy oda helyezték, ahol az előzőek voltak, vagy ahol a leginkább szembeötlők az arra járóknak.
Ezt is nézd meg az ízHUSZÁR-on!
5 kólavariáció 5 országból - a Coca Colán és a Pepsin innen, és jóval túl