Isteni reklámplakátokkal biztat a Coca-Cola a szelektív hulladékgyűjtésre, nézd!

Amikor a kreatívok rászolgálnak a nevükre - vicces és figyelemfelkeltő plakátokkal rukkolt elő a Coca-Cola, hogy hozzájáruljon a (megfelelő) szelektív hulladékgyűjtéshez.

A Coca-Cola, a világ vezető űdítőitalgyártója tisztában van vele, hogy a világ műanyagszennyezésének elég nagy hányadát teszik ki üdítősdobozai és palackjai - és hálisten' tesz is ellene.

Sőt, még ennél is tovább megy: friss európai kampánya keretein belül egyedi, kreatív, figyelemfelkeltő és abszolút hatékonynak ígérkező reklámplakátokkal bombázza az utcákat és tereket, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet saját (és nem csak saját) termékei által termelt műanyag (és fém) szemét szelektív gyűjtésére.

Ezt is nézd meg!

Sajátságos módon óvja a környezetet ez a thai üzletlánc

Az ikonikus és összetéveszthetetlen piros-fehér plakátokon - amelyeket egyébként a Publicis Italy tervezett - a Coca-Cola védjegyévé vált hullámvonal alakul át egy kézzé, ami kedvesen, de egyértelműen mutat a megfelelő szelektív hulladékgyűjtőre.

A plakátok egyelőre "csak" Kelet- és Közép-Európában bukkantak fel, ezen kívül egy bulgáriai fesztiválon is láthatóak - hatásukra 85%-ban helyesen dobták kukába a Coca-Colás szemetüket a fesztiválozók, ez pedig sokkal jobb, mint a tavalyi fesztivál eredménye.

A kivitelezők nem bízták a véletlenre a sikert az utcán sem: a megfelelő hulladékgyűjtőket vagy oda helyezték, ahol az előzőek voltak, vagy ahol a leginkább szembeötlők az arra járóknak.

https://twitter.com/HashTagCricket/status/1134525215847768064?ref_src=twsrc%5Etfw

Ezt is nézd meg az ízHUSZÁR-on!

5 kólavariáció 5 országból - a Coca Colán és a Pepsin innen, és jóval túl

via és via

Címlapról ajánljuk

További cikkek