Számos kritika érte a Magnumot új reklámja miatt, amiért egymáshoz hasonlította a jégkrém fogyasztásának "bűnös élvezetét", és egy olyan férfi bebörtönzését, aki egy másik férfihoz vonzódik. Az Unilever tulajdonában lévő jégkrémmárka az Egyesült Királyságban, a Spotify zenealkalmazás felületén közölte új reklámját, amelyben egy férfi beszél arról, hogyan közösítik őt ki mássága miatt.
"Egy ölelés a barátomnak – ez az én bűnös élvezetem" - hangzik el a mondat az ismeretlen akcentussal beszélő férfitól, aki azt is hozzáteszi, hogy az országában akár 10 év börtön is kaphat, ha ilyet tesz. A Magnum szóvivője szerint a reklám üzenete az, hogy a "bűnös élvezetek" nem mindig azt jelentik, mint amire számítanánk.
A Magnum hirdetését rengeteg kritika érte. A Twitteren többen nevezték a reklámot undorítónak, rasszistának és homofóbnak. A hirdetés elvileg csak azoknak jelentek meg, akik nem fizetnek elő a zenehallgatós applikációra, ennek ellenére sokan kérték a Magnumtól annak visszavonását.
Ezeket olvastad már?
Olyat villantott most a Coca-Cola, amit eddig Magyarországon még senki
Kampányt indított az elfogadásért a Coca-Cola - múlt héten budapesti tömegközlekedési pontokra helyeztek ki azonos nemű párokat is ábrázoló plakátokat.
NosaltySütőtisztítás közben égett le a híres séf arcbőre - tanulj...
Semmiképp se csináld utána, avagy a kihűlt sütő a biztonságos sütő.
Országh KittiWossala Rozina nagy lépésre szánta el magát
Komoly döntést kellett meghoznia Wossala Rozinának az ősz közeledtével. Az RTL klub Reggeli műsorának műsorvezetője távozik a képernyőről, legalábbis egy időre.
NosaltySebestyén Balázsék felküldték a Nosalty egyik lángosát az űrbe!
A Rádió 1 műsorvezetői és az UPRA csapata egy igazi lángost küldtek fel a sztratoszférába. Hogy mit látott a lángos? Többet, mint mi valaha fogunk!
Masszi- Rigó Csillavia Newsweek