Teljesen új piacon próbálja ki magát Jennifer Lopez és párja

Az éneklésből és baseballból származó hírnév már kevés Jennifer Lopeznek és Alex Rodrigueznek. Új szerepvállalásukkal szerencsére a rászorulókra is gondoltak.

Jennifer Lopez és vőlegénye, Alex Rodriguez betörnek a fagyasztott élelmiszerek piacára. A sztárpáros a Tiller & Hatch Supply Co. nevű új márkába szállt be, melynek köszönhetően egészséges és elérhető árú fagyasztott készételek kerülhetnek az amerikai Walmart áruházakba.

A márka ernyője alatt egyelőre 8 éttermi minőségű fagyasztott készételt kínálnak majd. A fogásokat úgy állították össze, hogy adagonként körülbelül 3 dollárba (kb. 880 forint) kerüljenek, így elérhetőek legyenek mindenki számára. Az ételek egyszerűen, egy elektromos kuktában is elkészíthetőek.

Alex Rodriguez az együttműködés kapcsán elmondta, hogy elkötelezettek az iránt, hogy valami jót alkossanak.

„Ez a partnerség lehetőséget kínál nekünk arra, hogy megfizethető és tápláló ételeket biztosítsunk az amerikai családok számára úgy, hogy közben jelentős támogatást nyújtunk a menhelyek és az élelmezési segélyszervezetek számára” - mondta Rodriguez utalva arra, hogy a termékeladásokból származó bevételek egy részét jótékony célra fordítják majd.

Ezeket olvastad már?

Címlapkép: getty

via Delish

Címlapról ajánljuk

További cikkek