Jennifer Lopez és vőlegénye, Alex Rodriguez betörnek a fagyasztott élelmiszerek piacára. A sztárpáros a Tiller & Hatch Supply Co. nevű új márkába szállt be, melynek köszönhetően egészséges és elérhető árú fagyasztott készételek kerülhetnek az amerikai Walmart áruházakba.
A márka ernyője alatt egyelőre 8 éttermi minőségű fagyasztott készételt kínálnak majd. A fogásokat úgy állították össze, hogy adagonként körülbelül 3 dollárba (kb. 880 forint) kerüljenek, így elérhetőek legyenek mindenki számára. Az ételek egyszerűen, egy elektromos kuktában is elkészíthetőek.
Alex Rodriguez az együttműködés kapcsán elmondta, hogy elkötelezettek az iránt, hogy valami jót alkossanak.
„Ez a partnerség lehetőséget kínál nekünk arra, hogy megfizethető és tápláló ételeket biztosítsunk az amerikai családok számára úgy, hogy közben jelentős támogatást nyújtunk a menhelyek és az élelmezési segélyszervezetek számára” - mondta Rodriguez utalva arra, hogy a termékeladásokból származó bevételek egy részét jótékony célra fordítják majd.
Ezeket olvastad már?
Sztárok, akik egyszerűen nem öregszenek
Vannak, akiknek olyan szerencsés a genetikájuk, hogy egy ránc sem jelent még meg az arcukon, pedig már elmúltak negyven évesek is.
Liptai LillaJennifer Lopez újra magára húzta ikonikus zöld ruháját – jobban...
A Milánói Fashion Weeken JLo is végig vonult a kifutón, ráadásul nem is akármelyik divattervező bemutatóján szerepelt.
Liptai LillaA sport, ami még Jennifer Lopezen is kifogott
Egy szerep kedvéért tanulta meg, hogyan kell a rúdon pörögni, és ez sokkal nehezebbnek bizonyult, mint elsőre gondolta volna.
Liptai LillaJennifer Lopez 50 éves, de hátsója felháborítóan tökéletes
Lehet irigykedni, genetikára fogni, de mégiscsak az az igazság, hogy aki edzeni jár, annak egyszer csak látszatja lesz...
Brecz JuditCímlapkép: getty
via Delish