Te is kiégsz, ha meglátod, Icuka mivel köszönti a tavaszt

Icuka lett a magyar kártya tavaszi ásza, némi komolyzenés aláfestéssel.

Még csak néhány hét telt el azóta, hogy Icuka a CBA saját márkás termékeiről rappelt, máris itt van a magyar áruházlánc újabb kampánya. Az új reklámokban ismét Icukáé a főszerep, no meg a magyar kártyáé és Vivaldié. Nézzétek:

Icuka kiszabadult a munkahelyéről, és ő lett a magyar kártya ásza.Bach Szilvia a videó tanúsága szerint több kártyára is felkerült. A Kreatív szerint hasonló felvételekkel találkozhatunk a közeljövőben a Facebookon, tévében, Instagrammon és Youtube-on is. Jó szórakozást hozzájuk!

Ezeket olvastad már?

Ezeket olvastad már?

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek