A híres csokoládémárka Indiában most egy négyszínű csokoládét dobott piacra, mely nem csak ínycsiklandóan néz ki, de egy nagyon kedves és fontos üzenetet közvetít a fogyasztóknak - írja az Urbanplayer.
Az étcsokis, kétféle tejcsokis és fehér csokis csokoládé neve és mottója is az egységre és az elfogadásra utal, a Unity bar-t azért dobták piacra, hogy oldják az Indiában sajnos régóta uralkodó kaszt-, régió-, nyelvi és vallási alapú előítéleteket.
A csokoládét a helyi The Economic Times-ban reklámozták India függetlenségének 73. évfordulóján, az egész oldalas hirdetés az újság különböző regionális változataiban egyszerre jelent meg úgy, hogy a más és más területeken beszélt kannada, telugu és maráthi nyelvek egyszerre jelennek meg benne oly módon, hogy aki nem tudja elolvasni azt, az nem is tudja értelmezni.
A szöveg pedig ez alatta:
“Ez a szöveg itt nem félrenyomás. Ez kannada / telugu / maráthi. Azt jelenti: édes dolgok történnek, ha egyesülünk.”
Nem rossz kampány, nem igaz?
EZ IS ÉRDEKES:
via urbanplayer