Rasszizmusellenes csokit dobott piacra a világhírű csokoládégyár

A Cadbury márka indiai marketingesei egy nagyon ügyes fogást találtak arra, hogyan segítsenek leküzdeni az országban uralkodó vallási- kaszt- és bőrszín alapú előítéleteket. 

A híres csokoládémárka Indiában most egy négyszínű csokoládét dobott piacra, mely nem csak ínycsiklandóan néz ki, de egy nagyon kedves és fontos üzenetet közvetít a fogyasztóknak - írja az Urbanplayer.

Az étcsokis, kétféle tejcsokis és fehér csokis csokoládé neve és mottója is az egységre és az elfogadásra utal, a Unity bar-t azért dobták piacra, hogy oldják az Indiában sajnos régóta uralkodó kaszt-, régió-, nyelvi és vallási alapú előítéleteket.

A csokoládét a helyi The Economic Times-ban reklámozták India függetlenségének 73. évfordulóján, az egész oldalas hirdetés az újság különböző regionális változataiban egyszerre jelent meg úgy, hogy a más és más területeken beszélt kannada, telugu és maráthi nyelvek egyszerre jelennek meg benne oly módon, hogy aki nem tudja elolvasni azt, az nem is tudja értelmezni.
https://twitter.com/beastoftraal/status/1161828000364556289?ref_src=twsrc%5Etfw
A szöveg pedig ez alatta:
“Ez a szöveg itt nem félrenyomás. Ez kannada / telugu / maráthi. Azt jelenti: édes dolgok történnek, ha egyesülünk.”
Nem rossz kampány, nem igaz?

EZ IS ÉRDEKES:

via urbanplayer

Címlapról ajánljuk

További cikkek