Október 3-án érdekes Facebook bejegyzést olvashattak azok, akik korábban már bekövették a Tatabányai KFC étterem oldalát. A gyorsétterem munkatársai nyílt bejegyzésben kérnek elnézést azért, mert visszajelzések alapján nem volt megfelelő a kiszolgálás.
Eddig még nem is lenne semmi érdekes dolog a bejegyzésben, a pikáns sztori ugyanis csak innen veszi kezdetét. Mielőtt továbbmennénk, olvassátok el a teljes bejegyzést (a szöveg egészében a Facebook oldalról lett kimásolva bármiféle korrekció nélkül):
Kedves Vendégeink! Rengetegen jeleztétek hogy lassú volt a kiszolgálás,nem megfelelö minöségü ételt kaptatok kézhez,illetve hogy kollégáink nem megfelelö hangnemben beszéltek veletek. Nagyon sajnáljuk a történteket,és mindenkitöl,akivel hasonló fordult elö éttermünkben,szeretnénk elnézést kérni.Sajnos ezekröl a dolgokról nem mi tehetünk,olyan embereket tett be az Amrest a csapatunkba,akik teljesen alkalmatlanok a poziciójukra. KFC Keleti Budapest, Thököly út 6, címen elérhetö étteremböl megkaptuk területi vezetönek Steffens Miklóst,a problémák innen indulnak.a Keleti KFC üzletvezetöje,Veress Szandi,teljesen alkalmatlan üzletvezetésre.a Keleti étteremben egerek vannak,és több visszajelzés is érkezett hogy megbetegedtek többen,a területi vezetö meg nem rúgja ki Szandit,mert szerelmes belé.Az amrest Steffens Mikire bízta a mi éttermünket is, a tatabányai éttermet,Miki meg betette üzlet vezetö helyettesnek Veress Szandit,akit már a keletiböl is ki kellet volna rúgnia,nem még 2 éttermet is rábíznia,csak mert belé van zúgva.Jelenleg káosz,felfordulás van az egész éttermünkben,és Szanditól a csapat tagjaink sem tudnak normálisan dolgozni.Minden erőnkkel azon vagyunk hogy megoldjuk ezt a kis incidenst minnél hamarabb hogy minden egyes vendégünk örömmel térjen be hozzánk.Az Amrest már tud a dologról,és közös erövel keresünk megoldást,hogy többet ilyenek ne fordulhassanak elö se a mi éttermünkben,se bármelyik KFC étteremben.