A
Starbucks csészéit és papírpoharait minden évben lelkesen várják a rajongók, nem csak azok, akik szeretik a forró italokat, hanem azok is, akik esetleg gyűjtik az ünnepi külső miatt évről évre a megjelenő termékeket. A cégnek nincs egyszerű dolga, tavaly azzal estek nekik a fogyasztók, hogy
nem elég karácsonyi a design, idén pedig hiába a karácsonyi filmeket megidéző piros-zöld ajándékszínek felvonultatása, egy
rosszul megválasztott szlogennel sokak nem tetszését kivívták.
Az említett idei kampányszöveg ugyanis a "Merry Coffee" nevet viseli, ami nagyjából annyit tesz, "
Vidám Kávét", ennek értelmezése pedig rengeteg követőnek feladta a leckét. Arra panaszkodnak, hogy így magának a mondatnak semmi értelme, és nem is tudják pontosan mire gondolhatott a híres kávélánc. Boldog
kávét? Mindenkinek járjon egy jókedvű ital? Ez ugyanis 4
papírpohárból kettő felirata, de nem csak az elnevezéssel van baj. Bár a Starbucks igyekszik hangsúlyozni, hogy
tartózkodik a vallás szimbólumok és kifejezések használatától, azért ez mégis csak egyértelműen a karácsonyt juttatja eszünkbe, ezen pedig sokan kiborultak, akik nem tartják ezt az ünnepet, így sokak számára kirekesztő lehet.
A
vásárlók nagy részének a korábbi évekkel ellentétben a minták sem a legkedvesebbek, de természetesen
vannak, akik örülnek, hogy teljes karácsonyi hangulatban szürcsölhetik a kedvencüket a legvarázslatosabb ünnepi ízekben, legyen szó lattéról vagy macchiátóról, sovány vagy dupla tejszínhabbal felturbózva.
via
Címlapkép: Starbucks