Sokak szerint eléggé félrement a Starbucks ünnepi üzenete

A kávé szerelmesei minden évben várják a híres cég limitált kiadású papírpoharait, de idén többen nem értettek együtt annak szöveges üzenetével. 

A Starbucks csészéit és papírpoharait minden évben lelkesen várják a rajongók, nem csak azok, akik szeretik a forró italokat, hanem azok is, akik esetleg gyűjtik az ünnepi külső miatt évről évre a megjelenő termékeket. A cégnek nincs egyszerű dolga, tavaly azzal estek nekik a fogyasztók, hogy nem elég karácsonyi a design, idén pedig hiába a karácsonyi filmeket megidéző piros-zöld ajándékszínek felvonultatása, egy rosszul megválasztott szlogennel sokak nem tetszését kivívták.
Az említett idei kampányszöveg ugyanis a "Merry Coffee" nevet viseli, ami nagyjából annyit tesz, "Vidám Kávét", ennek értelmezése pedig rengeteg követőnek feladta a leckét. Arra panaszkodnak, hogy így magának a mondatnak semmi értelme, és nem is tudják pontosan mire gondolhatott a híres kávélánc. Boldogkávét? Mindenkinek járjon egy jókedvű ital? Ez ugyanis 4 papírpohárból kettő felirata, de nem csak az elnevezéssel van baj. Bár a Starbucks igyekszik hangsúlyozni, hogy tartózkodik a vallás szimbólumok és kifejezések használatától, azért ez mégis csak egyértelműen a karácsonyt juttatja eszünkbe, ezen pedig sokan kiborultak, akik nem tartják ezt az ünnepet, így sokak számára kirekesztő lehet.
A vásárlók nagy részének a korábbi évekkel ellentétben a minták sem a legkedvesebbek, de természetesen vannak, akik örülnek, hogy teljes karácsonyi hangulatban szürcsölhetik a kedvencüket a legvarázslatosabb ünnepi ízekben, legyen szó lattéról vagy macchiátóról, sovány vagy dupla tejszínhabbal felturbózva.

via

Címlapkép: Starbucks

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek