Snoop Dogg egy gyorsétteremben kezdett el dolgozni – De vajon miért?

Az amerikai rapper a Dunkin' Donuts fánkozó és gyorsétterem pultja mögé állt, hogy a hely új, műhúsos fogását reklámozza.

Snoop Dogg nem véletlenül sokak kedvence, az amerikai rapper ugyanis szeret mindenféle vicces projektbe belekezdeni, ezúttal azonban nem csak poén kedvéért állt kamera elé, hanem azért is, hogy egy számára fontos ügyet képviseljen - derül ki az Index által felfedezett reklámvideóból.
Snoop Dogg nemrégiben csatlakozott a Beyond Meat nevű cég tulajdonosai közé, amelynek célja, hogy alternatív lehetőségeket kínáljon a húsmentesen étkező emberek számára. Ahogy egyre több amerikai gyorsétteremben, úgy a Dunkin' Donuts-ban is elkezdték árusítani a húsmentes húsból készült Beyond Sausage szendvicset, a kampány során pedig maga Snoop állt be a pult mögé kiszolgálni a gyanútlan vendégeket.

Nézzétek:

Persze ma már semmit sem szabad elhinni, amit a szemünkkel látunk, így kérdés, mennyire előre megrendezett a reklám. Tény ami tény, a rapper nagyon viccesen mutat a pult és a kiadóablak mögött, volt olyan vásárló is, akinek úgy mutatkozott be, mint a hónap dolgozója.

via Index

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek