A #loveislove címke alatt futó fotó képeken hetero- és homoszexuális párokat is láthatunk, és a kampányt sokan üdvözölték az elfogadóbb, nyitottabb társadalom jegyében. Akadtak viszont, akik nem értettek egyet az üzenettel, és online petícióban követelik azóta a plakátok levételét, és a “családokat veszélyeztető, homoszexuális lobbi megfékezését”.
Mivel a kampány nagyrészt a budapesti villamos,- és metrómegállókban látható a BKV közleményt is adott ki a plakátokkal kapcsolatban, azt írják, reklámfelületeik értékesítését két külsős cégen keresztül végzik, így a kapcsolattartás a hirdetőkkel közvetlenül nem az ő feladatuk, és éppen közbeszerzési eljárás közepén vannak, saját reklámfelületeik hasznosítására.
A Coca-Cola szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében tisztázza, hogy hisz az egyenlőség és sokszínűség alapvető értékében, és örömmel vállalnak közösséget a Sziget Fesztivál idei, Love Revolution (az az a Szeretet Forradalma)tematikájával. Az idei fesztiválra különleges, limitált szériás, szivárványos címkékkel ellátott 0,5 literes palackokkal készülnek.
“Ezt a kampányunkat városszerte kihelyezett plakátokkal kísérjük. A háromféle plakáton egy-egy Coca-Colát ivó pár szerepel – hetero- és homoszexuális párok egyaránt. Ezzel valóban szeretnénk üzenetet közvetíteni:
a hitünket abban, hogy mindenkinek joga van a szeretetre, szerelemre; hogy a szerelem érzése ugyanaz (#loveislove).
Sok reklám – nemcsak a Coca-Coláé – esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem. Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől” - írja a cég hivatalos közleményében.
“Hiszünk abban, hogy mindannyian egyenlőek vagyunk, függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől. Hiszünk abban, hogy mind a hetero-, mind a homoszexuálisoknak joga van azt a személyt és úgy szeretni, ahogy nekik a legjobb. Reklámjainkban, posztjainkban, üzeneteinkben kifejezzük az általunk képviselt elveket, így az emberek egyenlőségébe vetett hitünket. Azt gondoljuk, hogy egy olyan világban, amely ezeken az értékeken alapul, mindenki felszabadultan, boldogan élhet”
- emelte ki a Coca-Cola közleményében.
Ezeket olvastad már?
7 tipp, hogy mit kezdj a most szezonális CUKKINIhegyekkel
Akármerre nézek, cukkinihegyek! A magas víztartalmú zöldség annyival több, mint a rántott cukkini alapanyaga: semleges íze sokkal variálhatóbb, mint gondolnád!
Országh Kitti31 étel, amit augusztusban el kell készítened
Az év utolsó forró hónapjához érkeztünk, továbbra sincs hiány a szezonális alapanyagokból. Hoztunk ötleteket szabadtéri sütés-főzéshez is!
NosaltyRégen a rágózás a homoszexualitás és a prostitúció jele volt...
Ha azt gondolod, a rágó a 20. század találmánya, akkor meg fogsz lepődni: már az ősi maja és azték indiánok is rágóztak.
Petrás Gabriella"A nagymamám húslevese vagyok" - Konyhanyelven Pesti Istvánnal, a tatai...
Legfrissebb interjúsorozatunkban alaposan kifaggatjuk gasztroközeli alanyainkat olyan kulisszatitkaikról, amiket csak kevesen mernek/engednek megkérdezni. Ez a Konyhanyelven.
Hering András