Ölre mentek a limitált kiadású csészéért a Starbucks-rajongók

Az egyik kávézóban össze is verekedtek a vásárlók a különleges formájú csészéért.

Egy kávéscsésze miatt tört ki botrány a Starbucksnál. Február végén a kínai kávézókban megjelent az új, tavaszi kollekció, melynek főszereplője, egy csésze, amit a cseresznyevirág inspirált. Sokak szerint a pohár belseje inkább egy macskamancsra hasonlít.

https://twitter.com/khoaphan/status/1101180442844098560?ref_src=twsrc%5Etfw

A különleges forma feltüzelte a Starbucks- és a macskarajongókat, akik ölre mentek a limitált kiadású csészéért. Néhányan már a termék kávézóba kerülése előtt sorban álltak, hogy megszerezzék maguknak a különlegességet. Mások órákat vártak a kasszánál, majd össze is verekedtek egymással:

A rajongók hisztérikus viselkedése azért is fura, mert a csésze nem olcsó: 199 jüanba, azaz körülbelül 8270 Ft-ba kerül. Volt olyan is persze, aki ebben az egészben meglátta az üzletet, és azért ment el megvenni a csészéket, hogy utána drágábban továbbadja őket. A különböző apróhirdetéses oldalakon már 1800 jüanért (kb. 74 800 Ft) próbálják meg továbbadni a különleges terméket.

Ezeket olvastad már?

via Insider

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek