Egy kávéscsésze miatt tört ki botrány a Starbucksnál. Február végén a kínai kávézókban megjelent az új, tavaszi kollekció, melynek főszereplője, egy csésze, amit a cseresznyevirág inspirált. Sokak szerint a pohár belseje inkább egy macskamancsra hasonlít.
A különleges forma feltüzelte a Starbucks- és a macskarajongókat, akik ölre mentek a limitált kiadású csészéért. Néhányan már a termék kávézóba kerülése előtt sorban álltak, hogy megszerezzék maguknak a különlegességet. Mások órákat vártak a kasszánál, majd össze is verekedtek egymással:
A rajongók hisztérikus viselkedése azért is fura, mert a csésze nem olcsó: 199 jüanba, azaz körülbelül 8270 Ft-ba kerül. Volt olyan is persze, aki ebben az egészben meglátta az üzletet, és azért ment el megvenni a csészéket, hogy utána drágábban továbbadja őket. A különböző apróhirdetéses oldalakon már 1800 jüanért (kb. 74 800 Ft) próbálják meg továbbadni a különleges terméket.
Ezeket olvastad már?
Durva majonézes szószokat dob piacra a világ leghíresebb ketchupgyártója
Új szószokkal bővül a Heinz márka, az amerikai cég most a majonézes szószt keverte össze mustárral és barbecueval, minket pedig nagyon érdekel, kinek fog kelleni az új termék.
Masszi- Rigó CsillaEgy új szerep kedvéért kemény fogyókúrába fogott Jennifer Lopez
A fantasztikus formában lévő J.Lo egy új szerepért egy nagyon megszorító diétába kezdett, fontos volt, hogy egy új karaktert a lehető leghitelesebben tudjon eljátszani.
Stuth-Nagy NikiEzeket a gyorskajákat imádják kedvenc sztárjaink
Bár a világ leghíresebb celebjei még a gasztronómia terén is megengedhetik maguknak a legnagyobb luxust, mindenkinek van egy sokkal elérhetőbb, olcsó kedvence.
NosaltyAnnyira jó dolgot tesz a Starbucks, hogy mások is példát...
A hamarosan nyíló kávézóban minden alkalmazott tud majd jelelni.
Fenes Gábrielvia Insider