Már az étel is luxus?

Egy izraeli művész, bizonyos Peddy Mergui elképzelt, sőt mi több, meg is tervezett egy sor olyan élelmiszer-csomagolást, melyek luxus divatmárkák designját és logóit kapták.

Persze ezek a különlegességek "csak" egy kiállításra, nem pedig tényleges konyhai használatra készültek. A gyűjteményt „wheat is wheat is wheat” vagyis „búza búza búza” címen egy múzeumban mutatták be San Fransiscoban.

Az ételek csomagolásain, így a konzerveken, tejes dobozokon vagy bébiételeken jól láthatóak az ismert márkák jelzései, logói illetve védjegyei. Olyan nagy márkák és divatházak szerepelnek rajtuk, mint a Gucci, a Benetton, a Tiffany and Co., az Apple vagy a Nike.

Humorosak, mégis rendkívül provokatívak. Vajon már az étel is ekkora luxus?

Versace tojások

Gucci savanyúság

Louis Vuitton szalámi

Ferrari tészta

Chanel bébiétel

Prada liszt

Dolce&Gabbana keksz

Tiffany & Co. joghurt

Apple tej

United Colors of Benetton olívaolaj

(via: designboom)

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek