A Nespresso a Balatonra költözött, és egy igazi világsztár kávékülönlegességeivel vár téged

Kihagyhatatlan nyári élményekkel vár a Balaton és a Nespresso: exkluzív kávéélményekkel és új Mini Boutique-kal vár a márka a Szigliget Várudvarban, ha viszont még nem tudsz elszakadni a magyar tengerhez, Chiara Ferragni különleges kávékollekciójával dobhatod fel a forró nyári napokat.

Idén nyáron különleges kulturális és gasztronómiai központtá alakul a Szigliget Várudvar, ahol a népszerű budapesti éttermek pop-up kitelepülései mellett a Nespresso saját Mini Boutique-kal és kávézóval várja a látogatókat a nyári szezonban. Itt mutatkozik be júliusban Palágyi Eszter Michelin-csillagos séf új, egész évben nyitva tartó étterme, amelyben a Nespresso Professional biztosít különleges kávékínálatot.

A Szigliget Várudvar

A Nespresso és a csúcsgasztronómia már régóta kéz a kézben járnak: világszerte több száz Michelin-csillagos étteremben a márka professzionális kávéit kínálják, és vannak olyan kávéritkaságok, amelyeket kifejezetten csak ezeken a vendéglátóhelyeken próbálhatnak ki a kávérajongók. Palágyi Eszter hamarosan nyíló szigligeti éttermében a vendégek többek között a Nespresso Professional Exclusive Selection kávékülönlegességeit is megkóstolhatják, csakúgy, mint a Costesben, a Costes Downtownban és Rácz Jenő nemrég megnyílt éttermében, a Rumourban.

Nagyon fontos, hogy egy különleges étkezést olyan élménnyel zárjunk, amely után azt érezzük, hogy valami különleges történt velünk, valami egyedi ízélmény élhettünk át. Ilyen lehet például egy csésze kávé, amelynek kiváló minősége és gazdag aromái összhangban állnak a feltálalt fogások kifinomult ízvilágával. Ezért választjuk újra és újra a Nespresso Professional kávéit

– mondta Palágyi Eszter, aki szerint a márka széles választéka olyan szabadságot ad a séfeknek, amellyel minden egyes ételhez az ahhoz legjobban illő kávét párosíthatják, a kapszula pedig minden körülmények között megőrzi a kávé aromáját és frissességét.

A kapszulás rendszer előnye, hogy az éttermekben is könnyen és gyorsan készíthetünk állandó, magas minőségű kávékat, akár többféle tejes receptet is. Kínálatunk különböző ízvilágú és a világ legjobb termőterületeiről származó kávékból áll, így a vendégek úgy választhatják ki az ételekhez legjobban illő kávét, mint egy pohár bort a borlapról. Ráadásul ez egy fenntartható kávémegoldás, hiszen a Nespresso már szinte a teljes értékláncán karbonsemlegesen működik, rengeteget tesz a kapszulák újrahasznosításáért, és az etikus beszerzés által gondoskodik a kávé hosszútávú jövőjéről is

– tette hozzá Alberto Vercelli, a Nespresso magyarországi vezetője.

A Nespresso Mini Boutique

Júliusban a Szigliget Várudvarban megnyílt a Nespresso első balatoni Mini Boutique-ja, ahol beszerezhetjük a kedvenc Nespresso kapszuláinkat, új kávégépünket és kávézási kiegészítőinket a balatoni nyaralásunkhoz, így a pihenés alatt is élvezhetjük a különleges kávéélményt, akár hűsítő jegeskávék formájában is. Az új Mini Boutique mellett található Nespresso kávézó kávékülönlegességekkel és izgalmas jegeskávé-koktélokkal várja a kávérajongókat.

A Várudvarban debütál továbbá a Magyarországon saját étteremmel idén bemutatkozó Rácz Jenő új street food koncepciója, a “Nem rossz”. A Michelin-csillagos Costes is kitelepül hamburger és grill ételeivel, a Nudli pedig a legkedveltebb magyaros tésztaételeinkből hoz ízelítőt. A nápolyi pizzák mestere, a Digó Pizza is saját, fatüzelésű kemencéjével lesz jelen az egész szezonban. Az édesszájúakat pedig Kató néni kürtöskalácsa és az Unicone télifagyija várja.

A Digó nápolyi pizzája

Ha még várat magára Szigliget...

A Nespresso különleges kávéélményét otthonunkba is elvihetjük, a márka ugyanis nemrégiben piacra dobta egyik legkülönlegesebb és leglátványosabb kollekcióját is. Chiara Ferragni az elmúlt évek egyik legismertebb influenszerévé nőtte ki magát, néhány év alatt pedig nem csak hírnévre, de egy saját nevével fémjelzett divatmárkára tett szert. Az olasz divattervező és a Nespresso közös kollaborációja során jelent meg a Nespresso x Chiara Ferragni limited edition collection, mely stílusos kávégépeket, konyhai kiegészítőket és természetesen egyedi ízvilággal rendelkező kapszulákat is elérhetővé tett a kávé szerelmesei számára.

Nespresso x Chiara Ferragni limited edition collection

A Nespresso x Chiara Ferragni Limited Edition kollekció hatalmas sikere után a nemzetközileg ismert digitális vállalkozó egy egyedi, Giambattista Valli Haute Couture ruhában lépett a Cannes‑i Filmfesztivál vörös szőnyegére. Az alkotás a Nespresso környezettudatosan választott anyagok használata és körkörösség iránti elkötelezettségét mutatja be.

Chiara Ferragni

A Chiara Ferragni által viselt feltűnő, élénkzöld színű, empire fazonú selyem sifon estélyi ruha a fenntartható design fontosságára hívja fel a figyelmet azzal, hogy kizárólag újrahasznosított és felelős forrásból származó alapanyagokból készült – ezek az értékek alapvető fontosságúak a Nespresso számára. A környezettudatosság által inspirált estélyi ruhát újrahasznosított alumíniumból készült virágok díszítik, melyeket kézzel készítettek a Nespresso kávékapszulákhoz is használt, 80 százalékban újrahasznosított alumíniumból és a Globális Organikus Textil Szabványnak (Global Organic Textile Standard, GOTS) megfelelő textilekből.

Chiara Ferragni a következőket mondta a Nespresso‑val való együttműködéséről: „Számomra fantasztikus ez a nyár: megjelent a Nespresso x Chiara Ferragni kollekció, most pedig itt vagyok Cannes‑ban, a Nespresso Plage‑on felállított pop-up helyszínünkön. Folyamatosan inspirál a Nespresso mélyen gyökerező elkötelezettsége a fenntarthatóság iránt, és aziránt, hogy a kávé pozitív változások mozgatóereje lehet. Nagyon izgatott vagyok, hogy ma megmutathatom a Nespresso és jóbarátom, Giambattista Valli együttműködéséből született ruhát, amely csodálatosan ötvözi stílusainkat és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségünket.”

A tervező, Giambattista Valli a következőket mondta: „Amit a legjobban szeretek Chiara Ferragniban, az az őszintesége, és ez a sikerének kulcsa. Megtiszteltetés volt számomra, hogy Chiara fekért, hogy én tervezzem meg és készítsem el a ruháját Cannes-ra. Általában papíron kezdem el a tervezést, most viszont egy újrahasznosított alumíniumlapból indultam ki. Az alapanyagok, Chiara játékossága és a színek iránti szeretete által inspirálva egy olyan ruhát alkottam, amely reményeim szerint megmutatja a jövő generációinak, hogy milyen merész lehet a divat, ha tudatosan használjuk a felelősségteljesen beszerzett alapanyagokat."

Anna Lundstrom, a Nespresso márkaigazgatója a következőket mondta: „Örülünk, hogy rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk a Chiara Ferragnival való együttműködésünkkel kapcsolatban. A kampány célja az volt, hogy idén nyáron valami váratlannal lepjük meg a vásárlókat. Boldog vagyok, hogy ezt megismételhetjük Cannes-ban is, és ezúttal Chiara mellett a hihetetlenül tehetséges Giambattista Valli is velünk tart. A Chiara számára tervezett varázslatos ruha a fenntarthatóság iránti komoly elkötelezettségünket szimbolizálja, és azt, hogy innovatív és környezettudatos anyagokat és technikákat használunk minden tevékenységünk során.”

Az újrahasznosítás iránti elkötelezettség

A Nespresso ezzel a ruhával ünnepli a márka körkörösségre való törekvését, miután bejelentették, hogy 2021 végére az Original kávékapszulák 80, és a Vertuo kávékapszulák pedig 85 százalékban újrahasznosított alumíniumból készülnek majd. Az alumíniumkapszulák újrahasznosításának úttörőjeként a Nespresso 30 éve ad második életet használt kapszuláinak. Jelenleg a Nespresso vásárlóinak több mint 90 százaléka számára elérhető valamilyen lehetőség a használt kapszulák visszagyűjtésére és újrahasznosítására, a Nespresso Boutique-okban és különböző partnereiknél a világ különböző pontjain felállított, 100 000‑nél is több gyűjtőpontnak köszönhetően.

Címlapról ajánljuk

További cikkek