Ez a történet is az Instagramon kezdődött, amikor a CalorieBrands nevű felhasználó létrehozta saját fotóprofilját. Az egyelőre ismeretlen nevű alkotó vagy grafikuscsoport ismert márkás étel -és italtermékek kalóriaértékekkel újratervezett logóját töltötte fel a népszerű fotómegosztóra, ötletesen szemléltetve, hogy egy adag sült krumplival hány kalóriát viszel be a szervezetedbe.
A @CalorieBrands hitvallása szerint ebben a csomagolásban kellene megjelenniük a termékeknek a boltok és éttermek polcain, hogy egy betervezett diéta és fogyókúra esetén megkönnyítsék az emberek kalória-fejszámolását.
Nézd meg a kedvenc termékeidet kalóriaértékkel ellátva:
A sikeres fogyás titka szerintük valójában igen egyszerű: égess több energiát, mint amennyit beviszel. Természetesen ehhez elég nagy fegyelemre és akaraterőre van szükség, de meglepődve fogod tapasztalni, hogy a kalóriaszámolás mennyire rugalmas a többi diétához képest. Itt nincsenek tiltott ételek és a megengedett kalóriabevitelt nagymértékben növelheted ha testmozgást végzel.Végül, de nem utolsó sorban, a kalóriaszámolás módszerét a legtöbb egészségügyi szakorvos ajánlja és támogatja.
És ezt olvastad már?
Ezeket olvastad már?
Elbűvölő hajkorona a kedvenc tésztáinkból
A tészták csomagolása eddig az élelmiszeripar mostohagyermeke volt. Itt jött képbe egy fiatal moszkvai designer, aki friss megjelenést adott a spagettinek és a szarvacskának.
Hering AndrásA legegészségesebb zöldség?
Van, aki egyenesen ezt állítja a brokkoliról. Megmutatjuk mi minden rejtőzik benne!
Bodon Judit dietetikusHordj kaját a füledben, nyakadon vagy a fejeden!
Divatban a gasztronómia - a szó szoros értelmében is. Egy japán designer már piacra is dobta kiegészítő kollekcióját az olasz tészták, fánkok és reggelik inspirációjából.
Hering AndrásItt az első fánk, akit kilőttek a világűrbe
Egy svéd testvérpár isteni szikrájaként indult, hogy - Neil Armstrong 1969-es Holdra lépése után szabadon - elsőként küldjenek egy fánkot a világűrbe. Naná, hogy megcsinálták!
Hering András[via BoredPanda]