Minden váltás nehéz? A visszaváltás nem! Visszaváltható csomagolású termék választásával és újrahasznosítással már mi is tettünk a bolygóért – erre hívja fel a figyelmet a HEINEKEN Hungária rendhagyó kiállítása.
A kiállítás célja, hogy a humoros és egyben gondolatébresztő plakátok segítségével mesélje el a HEINEKEN fenntarthatósági tevékenységét, és hívja fel a figyelmet az egyén felelősségére a környezetvédelemben. A HEINEKEN Hungária mindent elkövet azért, hogy a legzöldebb sörgyártó címet kiérdemelje, hiszen 2008-hoz képest 23%-kal csökkentette a fajlagos vízfelhasználását, míg ez idő alatt a CO2 kibocsátása 50%-kal csökkent. A sörgyártó hisz abban, hogy igazán átütő sikert csak a fogyasztókkal közösen tud elérni, ezért döntött úgy, hogy rendhagyó módon hívja fel erre a figyelmet.
„A kiállítással szeretnénk bemutatni, hogy a 2010-ben meghirdetett, „Csapoljunk jobb világot” fenntarthatósági stratégiánk milyen eredményeket hozott, és azt is, hogy egyéni szinten milyen kis dolgokkal is tehetünk a zöldebb jövőért. Az olyan apróságoknak tűnő dolgok, mint az csapolt sör vagy a visszaválthatóüveges sör választása, vagy az alumínium doboz visszaváltása, jelentős változásokhoz vezetnek. A visszaváltható üvegnek tizedannyi karbonlábnyoma, mint az alumíniumnak, amennyiben mégis a dobozos sör mellett döntünk, érdemes tudni, hogy az aludoboz végtelenszer újrahasznosítható” – mondta Pálfalvi Márta, a HEINEKEN Hungária vállalati kapcsolatok igazgatója.
A vállalat mindennapi működéséhez szervesen kapcsolódik a fenntartható gondolkodás, a zöldebb jövő és söripar megteremtése. A „Csapoljunk jobb világot” program keretein belül a sörgyártó vállalta, hogy csökkenti a CO2 kibocsátását, vízfelhasználását, aktívan támogatja a helyi közösségeket és a felelős alkoholfogyasztást. A fenntarthatósági program célja, hogy a HEINEKEN leányvállalatok a világ minden pontján, együttes erővel törekedjenek a globális vállalások elérésére, hogy a HEINEKEN csoport a világ „legzöldebb” sörgyártójává váljon.
Pálfalvi Márta hozzátette:
„Szerettük volna a komoly üzeneteket vicces formában eljuttatni a nagyközönséghez, akiket be is vonunk a kiállításba, a selfie lehetőséget biztosító plakáttal. Reméljük az installáció arra ösztönzi majd az embereket, hogy egy kicsit jobban óvják a Földet, hiszen ez az egyetlen bolygó, ahol van sör”
A HEINEKEN Hungária fenntarthatósági jelentése ITT tekinthető meg.
Ezeket olvastad már?
Mennyire egészséges Jennifer Aniston diétája? Miből áll, és tartható-e hosszú...
Tény, Jennifer Aniston így, az ötvenen túl is bomba formában van. Sportol, megválogatja, hogy mit eszik, de vajon mennyire egészséges a diétája hosszú távon? Utánajártunk!
Petrás GabriellaTévhitek a koronavírusról: Veszélyes kínai étteremben enni, kínai boltban vásárolni?
El lehet-e kapni a koronavírus-fertőzést a kínai éttermekben? És mi a helyzet a kínai boltokkal, mennyire veszélyes, ha ott vásárolunk? Segítünk eligazodni az álhírek között!
Petrás GabriellaKiderült, ki képviseli a magyarokat a Bocuse d’Or európai döntőjén
Veres István képviseli majd hazánkat a Bocuse d'Or európai válogatóján, Tallinnban. 2020 májusában a Babel étterem séfjének és csapatának szurkolhatunk.
NosaltyÍgy készül a retró nápolyi – ellátogattunk az egyik utolsó...
Nosztalgiázni voltunk az egyik utolsó nápolyikészítő-műhelyben, mely 1971 óta az újpesti Mátyás téren működik. Nápolyiból még mindig a kakaós és a citromos a favorit!
Fenes Gábriel