A #loveislove címke alatt futó fotó képeken hetero- és homoszexuális párokat is láthatunk, és a kampányt sokan üdvözölték az elfogadóbb, nyitottabb társadalom jegyében. Akadtak viszont, akik nem értettek egyet az üzenettel, és online petícióban követelik azóta a plakátok levételét, és a “családokat veszélyeztető, homoszexuális lobbi megfékezését”. A 24.hu megkereste a vállalatot azzal kapcsolatban, elképzelhető-e az a forgatókönyv, hogy a kampány tervezett vége előtt eltávolítják a hirdetéseket.
Azt válaszolták,
a plakátok az eredetileg tervezett időtartamra lesznek kihelyezve országosan és Budapesten,
hozzátéve, hogy
a hirdetéseinkkel értékek, emberi jogok mellé állunk. Az általunk képviselt elveket – így az emberek egyenlőségébe vetett hitünket – fejezzük ki. Tiszteletben tartjuk természetesen, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől, reméljük, a mi jogunkat a szabad véleményformáláshoz szintén tiszteletben tartják.
“Hiszünk abban, hogy mindannyian egyenlőek vagyunk, függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől. Hiszünk abban, hogy mind a hetero-, mind a homoszexuálisoknak joga van azt a személyt és úgy szeretni, ahogy nekik a legjobb. Reklámjainkban, posztjainkban, üzeneteinkben kifejezzük az általunk képviselt elveket, így az emberek egyenlőségébe vetett hitünket. Azt gondoljuk, hogy egy olyan világban, amely ezeken az értékeken alapul, mindenki felszabadultan, boldogan élhet”.
Arról is tájékoztattak, hogy a #loveislove kampány időzítését a Sziget Fesztivállal hangolták össze és augusztusban lesznek láthatók a plakátok.
Kérdésükre válaszolva azt is írták, a Coca-Cola vállalat nem most állt először az LMBTQ közösség mellé, több országban már számos alkalommal szponzorálta a Pride-ot az utóbbi években, és munkatársaik globálisan – nemi hovatartozásuktól függetlenül – örömmel álltak ki a Pride által is képviselt elvek mellett.
Emellett vállalatunk támogatta korábban két országban a házassági egyenlőség kampányt is, és reklámjainkban is szerepeltek már meleg párok. Azaz az emberek egyenlősége, a sokszínűség elfogadása nem új keletű a cégünknél. A magyarországi augusztusi kampányunk erre a szemléletre épül. Az idei Sziget Fesztivál témája pedig a ’Love Revolution’, azaz a „Szeretet forradalma”, amellyel a Coca-Cola örömmel vállal közösséget
– fogalmaztak.
És ezeket olvastad már?
Ezeket olvastad már?
Olyat villantott most a Coca-Cola, amit eddig Magyarországon még senki
Kampányt indított az elfogadásért a Coca-Cola - múlt héten budapesti tömegközlekedési pontokra helyeztek ki azonos nemű párokat is ábrázoló plakátokat.
NosaltyEnnyibe fog kerülni egy korsó sör a Szigeten - itt...
A legolcsóbb alkoholos ital idén is a sör lesz a Szigeten. Mutatjuk a fesztivál italárait!
NosaltyHorrorisztikus ételárak a Hungaroringen: 2000 egy szelet pizza, 4000 a...
Egy szelet pizza például 2 000 forintba került, egy perec 1 000 forintba, a rétes szintén ennyibe, míg a palacsinta 1 500 - 2 000 forintba került.
NosaltyEzeket eszi Meghan Markle reggelire, ebédre és vacsorára
Gondoltad volna, hogy Meghan Markle imád enni, és még egy saját weboldala is volt, ahol legújabb és legjobb gasztroélményeiről írt? Megmutatjuk, mit eszik a hercegné!
Masszi- Rigó Csilla