Megkérdeztük a Lidlt, fel vannak-e készülve a lakosság folyamatos ellátására

A Lidl kommunikációs cégigazgatója válaszolt a Nosalty megkeresésére, és elárulta, hogyan érinti őket a koronavírus. 

Enni veszélyhelyzet idején is kell, így kíváncsiak voltunk, hogyan értékeli az elmúlt heteket és a jövőt a Lidl Magyarország, amely egyike azon élelmiszerláncoknak, ahol az emberek a legtöbb élelmiszert vásárolják. Kérdéseinkre Tőzsér Judit, vállalati kommunikációs cégigazgató válaszolt.

Mely árucikkek esetében volt tapasztalható a megnövekedett vásárlói igény?

Az áruházlánc tapasztalata alapján elmondható, hogy az elmúlt hetekben a kialakult egészségügyi helyzet következtében elsősorban az élelmiszerek, tisztító- és fertőtlenítőszerek valamint a papíráruk iránt nőtt meg a kereslet. Az élelmiszerek körében a hosszan eltartható száraz és tartós termékek, elsősorban a konzervek, tészták, liszt, rizs, olaj, cukor és tartós tej, valamint a friss termékek közül a friss húsok voltak a legkeresettebbek a vásárlók körében.

Az alkoholos italok iránt mérsékelt növekedés volt tapasztalható.

Ezt olvastad már?

Koronavírus: van áru bőven, mi nyitva tartunk

Lecsengett-e az órási felvásárlási láz, mely az elmúlt hetekben volt tapasztalható?A tendencia azt mutatja, hogy az elmúlt időszakban felfutott vásárlások alábbhagytak.

Milyen időközönként fertőtlenítik a vásárlói tereket, tárgyakat? (bevásárlókocsi, pénztárszalag, kosár, felmosás, pultok)

Ez is érdekelhet!

Meddig fogyasztható valójában a tej?

A vásárlók és a munkatársak biztonsága, egészségének óvása továbbra is prioritás a vállalat részére, ennek érdekében továbbra is folyamatosan együttműködünk az illetékes hazai hatóságokkal, követjük az előírásokat és a felhívásokat. Intézkedéseinkről bővebben itt lehet olvasni.Fel vannak készülve egy esetleges teljes kijárási tilalomra?A Lidl Magyarország továbbra is biztosítani fogja a lakosság folyamatos élelmiszerellátását.

Hány ember lehet bent egyszerre egy bolti egységben? A munkatársak védelméről hogyan gondoskodnak?

A kialakult helyzetre való tekintettel a Lidl Magyarország számára elsődleges prioritás a vásárlók biztonsága, mely érdekében számos intézkedést tett és tesz meg a jövőben is. A vállalat megkülönböztetett figyelmet fordít az áruházi higiéniára, ennek érdekében külön rendelkezést hozott, melynek részét képezi többek között a bevásárlókocsik és bevásárlókosarak fogantyúinak, a vevőelválasztó, a bankkártyaterminálok és billentyűzetek, a kasszák, kasszaszalagok, kilincsek, fogantyúk és egyéb felületek fertőtlenítése minden nap, melyre speciális, széles spektrumú fertőtlenítőszert használnak.

Ezeket olvastad már?

Címlapról ajánljuk

További cikkek