Meghan Markle nemrég jelentette be, hogy új életmódmárkát alapít, melynek az American Riviera Orchard nevet adta. Mindezt egy 16 másodperces videóban harangozta be az Instagramon, melyben egy edényben kavargat valamit, majd virágokat rendezget. Tehát túl sok minden nem derült ki a rajongók számára, egészen mostanáig...
Mára virradóan azonban lehullott a lepel, és kiderült, hogy Meghan Markle saját eperlekvárt dobott piacra, melyet néhány ismert influencer már meg is kóstolhatott.
Természetesen az internet népe azonnal szemügyre vette az adott terméket, melynek csomagolásán több furcsaságot is észrevettek. Az egyik az, hogy a rajta található címke nem éppen a legjobb minőségű, hiszen levált az üveg oldaláról. Vannak akik ezt azzal magyarázzák, hogy Meghan figyelt arra, hogy könnyedén leszedhető legyen a címke, hogy újra tudják hasznosítani a palackot.
A másik, hogy a termékeken található feliratokon egyedi számok szerepelnek, melyből arra következtetnek, hogy Meghan lekvárjai csak limitált mennyiségben kaphatóak.
Ötven fazék lekvárból nem lesz üzleti birodalom… ő nem hoz létre semmit, csak egy márkát. Mindent más gyártók fognak gyártani, és az ő címkéjét fogják rácsapni
– írta az egyik netező.
Persze nem mindenki gondolja így, sokan már most imádják Meghan márkáját, és alig várják, hogy rendelhessenek tőle lekvárt.
Még több friss hír: