A LIDL svéd húsgolyója miatt igazi kommentháború dúl a magyar Facebookon

Mi történik, ha egy híres márka a Facebookon csinál viccet egy másik híres márkatermékéből? A válaszért nem kell messzire menni, csupán a Lidl Magyarország Facebook-oldalára. 

A LIDL Magyarország Facebook-oldalán egy ínycsiklandó svéd húsgolyóról készült fotó jelent meg hétfőn. Az áruházlánc egy kedves, de kicsit csipkelődő szöveget mellékelt a képhez, amelyre más márkák is elkezdtek reagálni. De milyen viccesen!

,,Nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez az egyszerű recepthez nem kell szerelési útmutató! Ugye nálatok sem hiányozhat mellé a barna mártás és az áfonyalekvár?" - olvasható a LIDL Facebook-oldalán, azóta pedig igazi kommentcunami indult el a kép alatt, melyhez számos márka fűzött hozzászólást, mutatjuk a legjobbakat!

Na jó, ebből a buliból mi sem maradhattunk ki, nekünk is van egy jó svéd húsgolyós receptünk!

Ez aztán az ötletes reklámkampány! Ha a többi vicces kommentre is kíváncsi vagy, kattints a fentebb látható posztra.

Ezeket olvastad már?

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek