Aki ritkábban és kisebb összegért vásárol a Lidl applikációjával, az hamarabb juthat kedvezményhez, mint az, aki nagyobb összegeket hagy rendszeresen a kasszánál, derült ki a 24.hu cikkéből.
A Lidl Plus applikációban minden hónapban vannak olyan összeghatárok, melyeket elérve valamilyen extra kedvezményt kapunk. Egy vásárlónak feltűnt, hogy míg ő 50 ezer forint után kapja az első ajándékot, addig mások 40, 25 vagy 15 ezer forint után jutnak kuponhoz.
A nő arra jutott, hogy hogyha valaki általában keveset vásárol a láncnál, az kevesebbért is kaphat ajándékot, aki viszont többet költ, annak nagyobb összeget is kell elérnie, hogy megkapja az ingyenes terméket.
Az egyszerű logika azt diktálná, hogy azok kapnak több kedvezményt, akik rendszeresen és sokat költenek a diszkontláncnál, de a Lidl másképp gondolkodik.
A szerkesztőségünk két tagjánál is megnéztük, és hasonló következtetésre jutottunk.
Az áruházlánc azt közölte, hogy a kampányban szereplő összeghatárokat a korábbi vásárlási szokások alapján határozzák meg. Emiatt vannak eltérések a felhasználók között. Nagyobb költés után nagyobb értékű terméket és magasabb összegű számlavégi kedvezményt lehet megszerezni, ezzel honorálva a felhasználó hűségét. Viszont a szegmentálással annak is van lehetősége elérni a költési célokat, aki kevesebbet költ, és így ő is hozzájuthat ajándék termékhez vagy számlavégi kedvezményhez. Azt viszont fontos kiemelni, hogy minden egyes elért limithez más-más ajándék társul.
Még több friss hír: