Ismerős ez a férfi? Ő a KFC sármos alapítója, kinek mosolya mögött sötét, és ijesztő titkok rejlenek

A KFC étterem időről időre híres angol és amerikai színészeket kér fel reklámjaiba, ezúttal viszont egy titokzatos, eddig ismeretlen férfira esett a választás. 

A csirkés gyorsétteremlánc az elmúlt években olyan híres férfiakat kért fel az alapító, Colonel Harland Sanders megformálására, mint Billy Zane (a Titanic rosszfiúja), Rob Lowe (A kívülállók) vagy Ray Liotta (Nagymenők), most viszont egy olyan férfit választottak a márka arcának, akiről eddig garantáltan nem hallott még senki.
A képen látható férfi nem más, mint Colonel, aki a KFC új, eddig ismeretlen influencereként hódítja meg a világot.
Nézzük csak meg jobban ezt a sármos arcot! Bár elsőre biztosan mindenkinek feltűnik, hogy az ősz haj és szakáll nélkül Colonel nem lehet több, mint 30 éves, nem a festett haj az egyetlen furcsaság:

Ez a férfi egy az egyben egy nem létező, virtuális személy, akit a KFC kizárólag azért generált, hogy a tökéletes férfi formájában emberek százezreire legyen hatással, és reklámozza a már méltán világhírű étteremláncot.

"Tökéletes" férfihez tökéletes nő jár, Colonel a tengerparti luxusnyaralások mellett szívesen lovagol, edz és megbeszélésekre jár, de persze legszívesebben a konyhában tevékenykedve készíti el titkos receptjét.
,,Fontos, hogy soha ne téveszd szem elől azokat a dolgokat, amik azzá az emberré tesznek, aki vagy" - írja Colonel instagramján. ,,Nekem ez azt jelenti, hogy a konyhában állva elkészítem a tökéletes rántott csirkét. Emiatt vagyok az, aki, és soha nem szeretném elveszíteni azt a fiatal és éhes Colonelt, aki minden idejét a konyhában töltötte, hogy tökéletesítse a rántott húst."
Mielőtt még bárki azt hinné, hogy a világhírű gyorsétteremlánc megőrült, valójában a KFC arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy nem kell mindent elhinni, amit az interneten látunk. Jó példa erre egy pár hónapja történt eset, mely szerint valaki egy olyan hamis instagramot csinált, amit hamis, de nagyon gusztusos éttermi fotókkal tűzdelt tele, ezzel pedig több ezer naiv követőt gyűjtött be magának. Colonel és a KFC példája valójában görbe tükröt mutat az influenszereknek és azoknak, akik mindent elhisznek, ami online történik.

EZ IS ÉRDEKELHET:

via

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek