Alig egy éve, hogy a Lidl üzletek előtt valóságos tömegek gyűltek össze már jóval a nyitás előtt azért, hogy lecsaphassanak a limitált számban kapható papucsokra, pólókra és zoknikra. A nagy sikeren felbuzdulva most az IKEA rukkol elő saját kollekcióval, melyben a főszerepet a svéd bútoráruház ikonikus logója, és egyik legismertebb termékének logója kapja.
A Kreativ.hu cikkéből kiderül, a cég első saját merchandise-kollekcióját 2020 közepén, Japánban adta ki, július 1-től pedig Csehország és Szlovákia mellett Magyarországon is elérhetővé válnak a Billy könyvespolc vonalkódjával ellátott pulóverek és logós kulacsok. Az Efterträda névre keresztelt kollekció darabjait az áruházakban és online is meg lehet venni.
A tavaly Tokióban és Ausztráliában debütált kollekció darabjai között pulóverek, pólók, esernyő, törülköző és kulacsok is szerepeltek, nekünk pedig már csak párat kell aludni ahhoz, hogy kiderüljön, mely darabok kerülnek a magyar IKEA áruházak polcaira.
Ezek a cikkek is érdekelhetnek: