A Lidl-papucsok után az IKEA is saját kollekciót dob piacra

A Lidl és az Aldi után az IKEA is saját kollekciót dob piacra július 1-től, a vonalkódos pulóvereket és az ikonikus kék-sárga logóval ellátott kulacsokat pedig bárki beszerezheti majd magának Magyarországon is.

Alig egy éve, hogy a Lidl üzletek előtt valóságos tömegek gyűltek össze már jóval a nyitás előtt azért, hogy lecsaphassanak a limitált számban kapható papucsokra, pólókra és zoknikra. A nagy sikeren felbuzdulva most az IKEA rukkol elő saját kollekcióval, melyben a főszerepet a svéd bútoráruház ikonikus logója, és egyik legismertebb termékének logója kapja.

A Billy pulóverek
Vonalkódos törülköző

A Kreativ.hu cikkéből kiderül, a cég első saját merchandise-kollekcióját 2020 közepén, Japánban adta ki, július 1-től pedig Csehország és Szlovákia mellett Magyarországon is elérhetővé válnak a Billy könyvespolc vonalkódjával ellátott pulóverek és logós kulacsok. Az Efterträda névre keresztelt kollekció darabjait az áruházakban és online is meg lehet venni.

A tavaly Tokióban és Ausztráliában debütált kollekció darabjai között pulóverek, pólók, esernyő, törülköző és kulacsok is szerepeltek, nekünk pedig már csak párat kell aludni ahhoz, hogy kiderüljön, mely darabok kerülnek a magyar IKEA áruházak polcaira.




Ezek a cikkek is érdekelhetnek:

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek