Hétköznapi hősök - Példaértékűen viselkedtek a szegedi Lidl dolgozói a bajban

Dóra kisfia rosszul lett a szegedi Makkosházi körúton található Lidlben. Az áruház dolgozói rendkívül emberségesen viselkedtek. 

Ritkán találkozik az ember olyan pozitív történettel, mint amit Buniné Juhász Dóra osztott meg a Lidl Magyarország Facebook-oldalán. A kétgyermekes anyuka szinte naponta vásárol a szegedi Makkosházi körúton található diszkontáruházban, amelyet nemrégiben felújítottak, és július 13-án nyitottak újra. Dóra is nagyon várta már a nyitást, ezért reggel útnak is indult 7,5 éves fiával és 4 éves kislányával. A boltban sajnos a kis Ádám rosszul lett:

Illusztráció

„Éppen friss pékárut pakoltunk a kosárba mikor a fiam egyszer csak rosszul lett. Összeesett a karomban. Ilyen még nem fordult elő velünk soha és remélem, hogy ez volt az utolsó. A pékségnél levő dolgozók azonnal ott voltak és a fiamat felkapva már vitték is be egy ebédlő szerű helyiségbe. Mire én a kislányommal beértem már itatták és etették Ádit. Sokkot kaptam attól, ami történt. Szinte helyettem csináltak mindent! Szóval tartották, beszéltették, hogy az eszméletét ne veszítse el. Mentőt kellett hívni. Mikor a kocsi megérkezett szintén a dolgozók csináltak mindent. Kivitték a gyermekem a mentőbe és közben velem és a lányommal is foglalkoztak”

– számol be az anyuka a Facebookon a Lidl dolgozóinak példamutató viselkedéséről. A történtek után mi is megkerestük Dórát:

Dóra kislányával és kisfiával

„Valószínűleg leesett a cukra, vérnyomása, de már egy vírus is dolgozott benne” – magyarázza Dóra, mi vezethetett fia rosszullétéhez. „Ádám már jól van, vidáman virgonckodik és az étvágya is nagyon jó” – árulja el az anyuka, aki személyesen is megköszönte már a dolgozók segítőkészségét.

„Mivel minden nap oda járunk, ezért a történtek után találkoztam a dolgozókkal. Az első kérdésük az volt, hogy van a fiam” – meséli nekünk az anyuka, aki az alkalmazottaknak nem árulta el, hogy ír az áruházláncnak. Mint mondja, csak szerette volna, ha a vezetők is tudomást szereznének arról, milyen emberségesek a dolgozók, és nem utolsó sorban, milyen jó munkaerők.

A történtekkel kapcsolatban kerestük a Lidlt, ahonnan a következő választ kaptuk:

A Lidl Magyarország nagyon büszke a szegedi, Makkosházi körúti áruházban dolgozó kollégákra, az emberséges viselkedésükre, ezért az a Keleti régió Legemberségesebb áruháza címet adja át nekik.Ezen túlmenően egy csapatépítő keretében is megköszöni a példamutató, emberséges magatartást.

Válaszukban továbbá kiemelik, hogy az áruházak több dolgozója is elsősegély oktatásban részesült, hogy mindig legyen aki a bajba jutott vásárló vagy kolléga segítségére tud sietni.

...ezeket láttad már?

Ezeket olvastad már?

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek