Piknik a csillagok alatt, nyár, hűsítő gin tonicok és holdfotózás a Svábhegyen

A Hendrick's Gin különleges nyári piknikjén jártunk, ahol többek között megkóstolhattuk a legújabb Hendrick's Lunar Gin-ből készült frissítő koktélt, karnyújtásnyira kerültünk a Holdhoz, és más égi csodákat is láthattunk a Svábhegyi Csillagvizsgálóban. Most nektek is részetek lehet ebben az élményben, ami tényleg egy életre szól.

Abban a szerencsében volt részünk, hogy mi is eltölthettünk egy estét a Svábhegyi Csillagvizsgáló kertjében, ahol a Hendrick's Gin szervezésében egy egészen különleges piknikre került sor. A csillagos ég közelsége, a hűs nyári este és persze a friss, ginből készült koktélok egy varázslatos világba repítettek minket. Ti is megtehetitek ezt az utazást, még csak űrhajó sem kell hozzá, a részleteket megtaláljátok a cikkben.

Piknik a csillagok alatt, nyári hűsítő gin tonicok és holdfotózás a Svábhegyen

Július utolsó hétvégéjén nemcsak az asztronómia misztikus világába nyerhetünk betekintést, de egy egyedülálló, vezetett csillagnézésen is részt vehetünk, amelyen speciális távcsövekkel pásztázhatjuk végig az eget, sőt, okostelefonnal még saját, varázslatos holdfotókat is készíthetünk. A misztikus programokat egy különleges piknik kíséri, és a Hold ihlette, virágos-fűszeres ízvilágú Hendrick’s Lunar Gin kóstolója.

A program időpontja 2021.07.30. és 07.31, helyszíne pedig a Svábhegyi Csillagvizsgáló.

A limitált férőhelyes eseményre jegyek az alábbi linken érhetőek el.

Transzfer

Mindkét napon buszjárat szállítja a résztvevőket a rendezvény helyszínére. A gyülekező 19:15-től lesz a Széll Kálmán téren, a Trombitás Királyi Söröző előtt. A busz pontosan 19:30-kor indul a söröző előtti BKK- megállóból, ezért mindenkitől pontos érkezést kérünk!

Hangulatos piknik vár mindenkire a Svábhegyen

Program

20:00 – Érkezés a Svábhegyi Csillagvizsgálóhoz
20:00 – 21:00 – Kiváló Ginstruktorunk köszönti a vendégeket, és betekintést nyújt a gintörténet alapjaiba
21:00 – 23:00 – Csillagászati programok, Hendrick’s Gin-kóstolás és tudáselmélyítés 15-20 fős turnusokban
23:00 – 23:30 – Búcsúkoccintás
23:30 – A busz visszaindul a városba

A jegy ára 4.990 Ft, amely 2 pohár Hendrick’s Gin alapú italt tartalmaz.
Minden további ital 1490 Ft-os áron kapható a helyszínen.
Az esemény kizárólag védettségi igazolvánnyal látogatható!
Rossz idő esetén a program változtatásának jogát a szervezők fenntartják.

További részletek a piknik Facebook eseményében találhatók.

Hirdetés

Támogatott tartalom

Ha pénzt spórolnátok a bolti kencéken, készítsétek el McMenemy Márk...

Idén ősszel is igen enyhe az idő, így nyugodtan tervezhetünk nagy sétákat és kirándulásokat a szabadba. A természetjáráshoz pedig szendvics is dukál, hiszen egy mindenféle földi jóval megpakolt szendó remek ebéd lehet egy kirándulós napon. Fontos azonban, hogy laktató és tápláló is legyen - szerencsére Márk pont egy ilyen receptet hozott nektek!