Egyre több márka ismeri fel, hogy a sokszínűséget hirdetni és ünnepelni kell, ezért is választanak sokszor transznemű, plus-size, illetve Down-szindrómás modelleket a kampányaikban. Most az egyik legnagyobb luxusmárka, a GUCCIdöntött úgy, hogy egy Down-szindrómás modell lesz az új szempillaspiráljuk arca.
„A L’Obscur szempillaspirált egy olyan autentikus személynek találtam ki, aki arra használja a sminkjét, hogy elmesélje, mit jelent számára a szabadság” – magyarázta a koncepciót a márka kreatív igazgatója, Alessandro Michele.
A 18 éves Ellie Goldsteinnek ez az első ilyen jellegű munkája, és egy Instagram-pályázat során figyeltek fel rá. A lányt négy másik modellel együtt végül6000 jelentkező közül választották ki.
A június közepén indított kampányfotókat Instán is megosztották, és hamar a Gucci Beauty legnépszerűbb képei lettek. A poszt több, mint 800 ezer lájknál jár jelenleg,és rengeteg dicsérő komment is érkezett alá.
Ezeket olvastad már?
A Chanel első plus-size modellje enyhén szólva is túl karcsúnak...
Persze a márka többi modelljéhez képest nagyobb darabnak számít, de azért közel sem az a plus-size, amit megszoktunk.
Liptai LillaKate, a szép Down-szindrómás modell a divatvilág egyik legkülönlegesebb személyisége
A 20 éves lány divatbemutatókon vesz részt, egy kozmetikai márka arca és sokat tesz a Down-szindrómások elfogadásáért. Kate sok társának példaképe.
Petrás GabriellaÍgy néznének ki az ételek, ha luxusmárkák csomagolnák
Egy művész szerint így néznének ki a mindennapi élelmiszerek, ha menő divatházak és luxuscégek terveznék a csomagolásukat.
Macsuga Viktória5 plus-size sztár, akik láttán azonnal több önbizalmad lesz
Ha néha neked is rossz kedved van azért, mert nincs tökéletes modellalkatod, akkor keresd fel ezeknek a lányoknak az Instagramját! Tuti, hogy azonnal több önbizalmad lesz!
Liptai Lilla