Hatalmas taps ennek a luxusmárkának: először választottak egy Down-szindrómást márkanagykövetnek

Óriási lépés ez az elfogadás és az egyenlőség felé. Mindenki örömmel fogadta az új modellt.

Egyre több márka ismeri fel, hogy a sokszínűséget hirdetni és ünnepelni kell, ezért is választanak sokszor transznemű, plus-size, illetve Down-szindrómás modelleket a kampányaikban. Most az egyik legnagyobb luxusmárka, a GUCCIdöntött úgy, hogy egy Down-szindrómás modell lesz az új szempillaspiráljuk arca.

„A L’Obscur szempillaspirált egy olyan autentikus személynek találtam ki, aki arra használja a sminkjét, hogy elmesélje, mit jelent számára a szabadság” – magyarázta a koncepciót a márka kreatív igazgatója, Alessandro Michele.

A 18 éves Ellie Goldsteinnek ez az első ilyen jellegű munkája, és egy Instagram-pályázat során figyeltek fel rá. A lányt négy másik modellel együtt végül6000 jelentkező közül választották ki.

A június közepén indított kampányfotókat Instán is megosztották, és hamar a Gucci Beauty legnépszerűbb képei lettek. A poszt több, mint 800 ezer lájknál jár jelenleg,és rengeteg dicsérő komment is érkezett alá.

Ezeket olvastad már?

via

Címlapról ajánljuk

További cikkek