Ezek a digitális önkiszolgáló rendelőfelületek az elképzelések szerint nem csak megkönnyítik, de élvezetesebbé is teszik majd a mekizés élményét.
A kioszkok lényege, hogy a vásárlók
- egyszerűen áttekinthetik a kínálatot és választhatnak a menükből,
- de akár saját összeállítású szendvicset is tervezhetnek,
- kiválaszthatják, hogy az ételt elvitelre kérik, vagy az étteremben fogyasztják el,
- valamint készpénz és bankkártya mellett mobiltelefonon, vagy interneten keresztül is fizethetnek.
A „Jövő Élménye” névre keresztelt fejlesztést 5 üzletben tervezik bevezetni az év végéig, amellyel a cég szerint „új fejezet kezdődik a márka hazai történetében”. A McDonald’s jelenleg 89 éttermet üzemeltet Magyarországon, melyeket évente átlagosan 80 millióan látogatnak.
Ezeket olvastad már?
Így néz ki a McDonald's-os gyorskaja a világ 17 különböző...
A McDonald's minden országban mindig azonos minőséget produkál - mindenhol ugyanúgy néz ki egy Big Mac vagy sajtburger, gondolnánk. De úgy tűnik, nem igaz, nézd!
Brecz JuditŐ az az ember, aki fifikás hazugságával naggyá tette a...
A McDonald's felfuttatásáról szóló film remekül megmutatja, hogy a gyorsétteremláncnál az alapanyagminőség csak egy gyenge pont, sikere több hazugságon alapul.
NosaltyEl sem hinnéd, milyen kajákat reklámozott Donald Trump, mielőtt Amerika...
Öt videóval tárjuk fel a múltat! Nézd meg, milyen esetlenül eszik sajttal töltött pizzát, olcsó mekis hamburgert, vagy mi köze van a diétás kólákhoz és az édes kekszekhez!
Hering AndrásKiderült, miért más a mekiben a kóla íze
Miért van az, hogy a mekis kóla sokkal frissebb és hidegebb, mint máshol? Aki valódi Coca-Cola kedvelő, ezt a gyorséttermit kedveli a legjobban. Neked melyik a favorit?
Nosalty