Magyarországon első alkalommal a fogyasztók dönthettek a Fanta üdítőital-márka következő ízváltozatáról: novemberben a Facebook-rajongók választhattak, hogy idén tavasszal az ananász-maracuja vagy a cukormentes eper-kivi kerüljön a boltok polcaira. Végül a szavazatok kétharmada az utóbbi ízváltozatra esett, így idén márciustól bárki megvásárolhatja a Fanta Eper-Kivi Zero üdítőt.
A Fanta márka évek óta alkalmaz újszerű megoldásokat a fiatalokkal való kommunikációban. A márka tulajdonosa, a Coca-Cola Magyarország tavaly új csomagolással és úttörő marketingkommunikációs kampánnyal jelentkezett: népszerű influencereket kért fel, hogy a Fanta Elnöki Főnökség, vagyis a FEF alapítóiként a fiatalokkal karöltve megreformálják a márkát. A FEF munkájában azóta a rendszeres pályázatokra jelentkező tinik is részt vesznek. A márka 2017 nyarán is izgalmas újdonsággal rukkolt elő: a meggy, görögdinnye és áfonyaízű Fanta Instamix szirupokkal a fogyasztók még egyedibbé tehették kedvenc üdítőitaluk ízét és színét.
Fantából sütit:
A Coca-Cola Vállalat világszerte, így Magyarországon is elkötelezett amellett, hogy hozzásegítse fogyasztóit cukorbevitelük csökkentéséhez. Ehhez illeszkedik a Fanta Eper-Kivi Zero is, mely nem tartalmaz cukrot.
Ezeket olvastad már?
Elég durva kajákat tesztel az IKEA
Azért kíváncsiak lennénk, hogy a magyar fogyasztóközönség mit szólna ezekhez az ételekhez...
Fenes GábrielTörténelmi újdonság a Mekitől - megkóstolnátok?
A gyorséttermek közül a világon elsőként kezdtek el árulni egy különleges hamburgert.
Fenes Gábriel7 random tény, amit nem tudtál a kedvenc üdítőidről
Nem is gondolnád, hogy valamelyik üdítő régen kedélyjavítót tartalmazott, másokat pedig reggelire, vagy felmelegítve kínáltak. Íme néhány tény róluk...
Fenes Gábriel16 mekis étel és ital, amiket csak külföldön kóstolhatsz meg
A McDonald's kínálata országonként eltérő. Most mutatunk néhány ételt és italt, amiket lehet ti is szívesen megkóstolnátok.
Fenes Gábriel