Haute couture-től a Happy Mealig – rajongók tömegei fejezték ki megdöbbenésüket az Emily Párizsban legújabb évada kapcsán, ám nem a történet vagy a ruhák okozták a legnagyobb megrökönyödést. Mondhatni legújabb mellékszereplőként a McDonald’s is rendszeresen megjelent a Netflix sorozatában.
Nem újdonság, hogy a filmekben és sorozatokban megjelennek a szponzorok termékei, de annyira kendőzetlen és már-már tolakodó termékelhelyezést régen láttunk, mint az Emily Párizsban harmadik évadában. Amellett, hogy Emily az újonnan induló ügynökséghez ügyfélként is be akarja juttatni a gyorsétteremláncot, lépten-nyomon a könnyen beazonosítható, óriás M betű által fémjelzett étterembe botlunk a sorozat nézése közben.
„Ez annyira sikkes" – mondja Emily, amikor belép a párizsi McDonald's-ba. Ez még mindig McDonald's, de a francia kultúrához igazítva". A nézők ennek a lelkendezésnek sem kifejezetten örültek, mert a letisztult, tágas terek és a francia péksütemények ellenére ez mégiscsak egy McDonald’s marad. Az egyik néző úgy fogalmazott, hogy olyan, mintha az évad egy nagyon hosszú McDonald’s reklám lenne.
Azért hozzá kell tennünk, hogy nem mindenki ennyire kritikus a hamburger és sült krumpli fellegvárával. Egy felhasználó azt írta: „ez a Mcdonald's termékelhelyezés működik, éhen halok!!!".
Egy másik felhasználó pedig a Twitteren kijelentette, hogy:
Emily Párizsban a McDonald's-nak adja el magát, és nem egy olyan francia láncnak, mint Paul, ennek bűncselekménynek kellene számítani. De én is bekapok majd egy McBaguette-et, amikor szerdán Párizsban leszek...
És tényleg megteheti, ugyanis a franciaországi McDonald's-ok valóban árulják a műsorban említett McBaguette-et (két hamburgerpogácsát egy baguette-en) egy különleges Emily Párizsban menü részeként, amelyhez sült krumpli, egy ital és két macaron is jár (bien sûr!).
Címlapkép: Arnold Jerocki/GC Images
Hírek, érdekességek, újdonságok: