Csúnyán átverte vendégeit a McDonald's

Tavaly a Burger King verte át vásárlóit egy beígért csokis hamburgerrel, idén viszont a McDonald's csinált bolondot a naiv vásárlókból.

Április 1-én, vagyis a mai napon tartjuk bolondok napját. Ezen a napon rengeteg ember veri át ismerőseit, a nagy hantázásba pedig az utóbbi évben több, az egész világon ismert cég is beszállt.

Tavaly a Burger king verte át vásárlóit az igazán gusztusosan kinéző csokiburgerrel, a bizarr hamburger azonban szintén átverésnek bizonyult - írja a 24.hu.

Az ausztrál közönséget most a McDonald's vágta át, a vicc pedig nem feltétlenül sikerült jól. A McPickle eredetileg a Big Mac, kizárólag uborkával töltött változata lett volna, a furcsa és egyben vegetáriánus szendvicsre pedig többen is kíváncsiak voltak, hiába.

Az uborkás hamburgert valószínűleg csak egyetlen kép kedvéért készítették el, a különlegesség így továbbra is csak álom marad azon kevesek számára, akik a mekis hamburgerekben az uborkát imádják a legjobban.

{SZAVAZAS}

EZ IS ÉRDEKELHET:

Ezeket olvastad már?

via:24.hu

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek