A Felelős Gasztrohős és az online termelői piactér munkatársai egészen húsvétig tartó kampányban szeretnék megismertetni az emberekkel az egyik legsokszínűbb magyar gyümölcsöt: az almát. Céljuk, hogy tovább népszerűsítsék a hazai alapanyagok fogyasztását, így az almáét is. Mindezt úgy, hogy a héjától a magjáig bemutatják, receptötleteken, történeteken és érdekes információmorzsákon keresztül.
A kampány keretein belül egy kihívást is indítanak: arra buzdítják a lakosságot, valamint ismert bloggereket, személyeket, hogy mutassák meg, nekik mi a kedvenc almás receptjük, felhasználási ötletük.
Mindennapi alma kampány az Itt a szezon-nal! 🌱🍎 Számos mese, történet szereplője, szimbólum, és persze nagyon...
Közzétette: Felelős Gasztrohős – 2021. február 19., péntek
„Rengeteg értékes élelmiszer található itthon is, azonban ezeknek az alapanyagoknak sajnos nem olyan jó a marketingje, mint egzotikus társaiknak. A kampányban szeretnénk megkedveltetni az almát és felhívni a figyelmet arra, hogy milyen fontos helyi alapanyagokat vásárolni. Azzal, ha a helyi és szezonális alapanyagokat választjuk, egyrészt a helyi gazdákat támogatjuk, másrészt a környezetre is kisebb hatást gyakorlunk, hiszen ezeket az élelmiszereket nem kellett messzi földről szállítani, csomagolni és mesterségesen érlelni”
– mondta el Szabó Eszter, a Felelős Gasztrohős Alapítvány kommunikációs vezetője a kreatív.hu-nak.
Csatlakozz te is a kihíváshoz, készíts el egy fantasztikus almás édességet, és posztolj róla a közösségi médiában. Mutatjuk is a mi kedvenc receptjeinket (a sok közül):
Olvasgass tovább a Nosalty-oldalán: