A konstans forróság a háztartási gépeket is próbára teszi, és sorra mondják fel a szolgálatot, de hűtő nélkül mégsem lehet létezni. A növekvő kereslet miatt a nagyáruházak sem restek akciókat hirdetni a háztartási gépek osztályán.
A GFK adatai szerint tavaly a háztartásigép-piac 21, 8 százalékkal csökkent, mindez darabszámban 302 ezret jelent. Éppen ezért az akciók és leárazások időszerűek voltak már.
A résztvevő nagyáruházak sorában megtaláljuk az Aldit, Auchant, Lidlt, Euronics-et és a Media Marktot is.
Az Aldi mobilklímákkal, hűtőszekrényekkel, porszívókkal és kis konyhai gépekkel, többek között eszpresszógépekkel csalogatja vásárlóit. A Lidl bluetooth-os hőmérőtől kezdve az airfryerig számos gépet kínál akciós áron, míg az Auchanban olcsón találhatunk sütőt és kávéfőzőt. A Media Markt és az Euronics kínálatában hűtőszekrényt, mosógépet, légkondi-berendezéseket találunk jutányos áron.
Tündéri veteményest hoztak létre Budapest szívében, hogy hajléktalanokon segítsenek
2400 négyzetméteres közösségi farmot hozott létre a Budapest Bike Maffia. A szervezet karitatív munkája évek óta kimagasló, ezzel a budapesti veteményeskerttel pedig ismét a rászorulókat segítik.
NosaltyDrasztikus kenyér- és marhahúsdrágulásra számíthatunk
Az idei búzatermés mindössze egyharmada lett étkezési minőségű, ezért szinte biztos a kenyér és búzaliszt drágulása. Ha mindez nem lenne elég, akkor a marhahúskedvelők is szomorúan ingathatják a fejüket, mert a tavalyihoz képest 70 százalékkal nőtt a vágómarha termelői ára.
NosaltyTolongtak az emberek a Lidl új üzletében – Ilyen boltjuk...
A Lidl nemrégiben nyitotta meg új üzletet, mely, bár nem árul élelmiszert, ennek ellenére is elképesztően népszerű.
NosaltyA forróság sok esetben spontán döntésre készteti a vásárlókat, a nagyáruházak ajánlatai pedig jó lehetőséget jelentenek, hogy olcsón hozzájussanak a kívánt termékhez.
Még több friss hír: