Az évfordulót és az új márka bejelentését nem mindennapi módon ünnepelte: egy jótékonysági félmaratonnal, amely nemcsak a sport öröméről szólt, de egy nemes célt is szolgált. Az esemény során minden megtett kilométert 1000 forint adománnyal jutalmazott a szervező, amelyből a cégcsoport egy speciális konyhai berendezést vásárol a Vakok Iskolájának tankonyhája számára.
A Semsei Gastronomy egységei és dolgozói számára kiemelt prioritás a társadalmi felelősségvállalás, így nem véletlen, hogy a cégcsoport fennállásának 21. évfordulóján is a jótékonyság kapott központi szerepet.
A sportprogramon a Semsei Gastronomy munkatársai, üzleti partnerei és beszállítói, valamint civil és jótékonysági szervezetek és vendéglátóipari iskolák képviselői vettek részt, ezzel is kifejezve a cég társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét. A jótékonysági futás tökéletes példája annak, hogyan fonódhat össze a sport, az üzlet és a társadalmi felelősségvállalás egy közös cél érdekében.
„Úgy gondolom, nemcsak magánemberként, de üzletemberként is kiemelten fontos, hogy felelősséget vállaljunk a társadalmi ügyekért és aktívan vegyünk részt a közösség támogatásában. Több civil szervezet, mint a Nem Adom Fel Alapítvány és a Suhanj Alapítvány támogatása mellett 2023 tavaszán, a Magyar Élelmiszerbankkal együttműködve, hazánkban elsőként indítottuk el a rendezvényeken megmaradt melegétel-mentést, melynek köszönhetően ezidáig több mint 35 000 adag ételt juttattunk el a rászorulókhoz. Az idei évben tovább bővítettük társadalmi szerepvállalásunkat azzal is, hogy saját alapítványt hoztunk létre. A Semsei Gastronomy Alapítvány fő célja, hogy oktatási és képzési lehetőségeket, karriertanácsadást biztosítson hátrányos helyzetű, tehetséges gyermekek és fiatalok számára, különös tekintettel a vidéki térségekre.”
A 21-es szám különleges jelentőséggel bír a cégcsoport számára: 21 év sikeres működés, amit egy szimbolikus 21 kilométeres futással ünnepeltek meg. Ahogy a hosszútávfutók számára a félmaraton egy mérföldkő, úgy a cégcsoport számára is a 21. év egy fontos állomás, ami további célok felé mutat. Semsei Rudolf, a cégcsoport tulajdonosa és ügyvezetője is erről beszélt.
„Most, 21 év után elérkezett az idő, hogy a különböző egységeinket mint a Budapest Party Service, VakVarjú éttermek, Dobay cukrászdák és önkiszolgáló éttermeink egy közös, ernyőmárka alá vonjuk, de közben megőrizve azok egyedi karakterét és vendégközpontú működését. Így született meg a Semsei Gastronomy, amely a jövőben is a minőség, az innováció és a vendéglátás iránti szenvedély jegyében folytatja munkáját.”
A jótékonysági félmaraton szervezésével a Semsei Gastronomy nemcsak a vendéglátásban, hanem a társadalmi felelősségvállalásban is példát mutat, tovább erősítve elkötelezettségüket a közösség iránt.