A Creative Chef Records című sorozat a zene, a gasztronómia és a grafika szokatlan és kétségkívül esztétikus összeházasítására vállalkozott. A Creative Chef brand mögött állóJasper Udink ten Cate és az Autobahn stúdió arra vállalkozott hogy népszerű zeneszámokhoz készít egy-egy kerámia hanglemezt.
A "lemezek" borítójának elején az egyes számok előadóinak kedvenc ételei láthatóak olyan módon, mintha együtt mozognának egy lemezjátszón forgó bakelittel. A kissé elmosódott formák így egy koncentrikus, látványos kompozícióba rendeződnek.
A borítón az ételek részletes receptjei is elolvashatóak, így bárki elkészítheti őket, és feltálalhatja a kerámia tálon.
Jasper Udink ten Cate-et az az élmény inspirálta, amit akkor él át az ember, ha egy lemezbolt kínálatában böngészget. Ezt a kutakodást, keresést akarta lefordítani az éttermek nyelvére. A menüről való választásnál ugyanis sokkal izgalmasabb az, ha az ember kikutatja az ételt, amire vágyik - vagy keresgélés közben jön rá, hogy éppen arra vágyott, ami az útjába került.
Ezt olvastad az ízHUSZÁR magazinon?
Egyél, ne gyűlölködj! - Egy street art művész felvette a harcot a szélsőségesekkel