1. Hedon – Helmut
Csípőre tett kezű nyolcvanas-kilencvenes évekbeli ujjatlan strandpólós figura hasitasival(!), klasszik Adidas strandpapucsban néz velünk farkasszememet a balatonvilágosi pilsner cimkéjéről. És még napszemüveget is visel. Egy vidám, nyári arc a múltból, aki akár a tél közepén is képes arra, hogy megmosolyogtasson. Télen-nyáron szívesen nézzük, miközben a szűretlen búzát kortyoljuk az üvegből. Szinte nem is akarjuk pohárba tölteni, csak hogy minél többet csodálhassuk az ismeretlen atlétást a múltból.
2. Céltorony sajátmárkás sör
A sajátmárkás sör menő, pláne, ha csapolva és üvegben is adják. És még jobban pláne, ha az egyik megmenőbb grafikus, Kiss Miklós tervez hozzá címkét. A tervezőnek a BBQ-étterem vízisportokra neve, illetve annak konkrét jelentése adta az ihletet. Így kerültek a sörcímkére a céltorony felé haladó kajakok. Az koncepció magától értetődőnek a tűnik, a kivitelezés mégis sokkal jobban annál, mint amit magunktól elképzelnénk ehhez – talán ez is magyarázza, hogy ahelyett, hogy grafikákkal próbálkoznánk, inkább eszünk-iszunk és írunk.
Itt olvashatod el, és nézheted meg, hogy miket kóstoltunk tavaly a Céltoronyban. Long story short: elégedettek voltunk mindennel.
3. Mad Scientist - Liquid Cocaine
Az ízértékelésre ebben a cikkünkben nem térünk ki, most inkább a palack megjelenésére koncentrálunk. Pink, 9%-os double IPA-val van dolgunk, miközben a megjelenés már-már zavarbaejtően csajos a rózsaszín, hangsúlyos címke miatt, aminek részletgazdagságában bátran és boldogan veszünk el mindig és mindenkor.
+1 Monyo – Dead Rabbit
Megint egy dupla IPA, pedig tényleg nem az IPA-ság alapján választottunk, hanem a címke szerint, mert komolyan vesszük - most és mindig - a magunk által szabott feladatunkat. A lilás-kékes színek dominálnak a 9,5%-os sör címkéjén, a halott nyúlra kis jóindulattal akár azt is mondhatjuk, hogy kacsint. A színvilágnak köszönhetően a nyúl fizimiskájától függetlenül pozitív a vizuális összhatás.
És hogy mi a konklúzió? A magyar kézműves söröket, - vagy legalábbis a címkéiket - jó nézni is, és szerintünk néha megengedhetjük magunknak azt a luxust, hogy ne a belbecs, hanem a külső alapján válasszunk.