Oprah berobbant az élelmiszeriparba, csak sajnos nem úgy, ahogy szeretnénk

A talkshow-k koronázatlan királynője ismét kihasználja népszerűségét, és az ételek piacára fordult. Sajnos az irány egyelőre nem túl jó.

Csomagolt készételekhez adta a nevét Oprah Winfrey, az Egyesült Államok Erdélyi Mónikája. A talkshow-k koronázatlan királynője úgy döntött, hogy az élelmiszeriparban próbál szerencsét. Oprah a Kraft Heinz cégcsoporttal fogott össze, és piacra dobták az Oprah O, That's Good!(Ó, ez jó!) márkanév alatt futó leveseket, készételeket. Bár az ételeknek inkább járna az "Ó, ezek rosszak" címke, mivel egészségesnek aligha nevezhetőek ezek a műanyag, csomagolt fogások.

Forrás: Foodbeast

A készételek között van krumplipüré fokhagyma és karfiol ízesítésben, parmezános és három sajtos tészta, illetve brokkolis cheddar sajt- és bazsalikomos paradicsomleves. Az eladott termékekből származó bevétel 10 százalékát az éhezőket segítő szervezeteknek adják.

Forrás: Foodbeast

A termékeket októbertől árusítják majd az Egyesült Államokban. Isten óvja az amerikai fogyasztókat tőle!

...ezeket láttad már?

Ezeket olvastad már?

via Foodbeast.

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek