kampány

Ezért üres George Clooney kezében a kávéscsésze

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt

Nosalty

Ismerd meg ezeket az aggódó magyar embereket, akikért most te...

„Nem jó érzés félni, és most azt gondolom, hogy jogosan félek. Azt szeretném, ha se nekem, se másnak nem kéne félni. Farkas, a gyermekem kedves, érzékeny, nagyon szerethető. Odafigyel az emberekre a szűkebb és a tágabb környezetére. Nyitott, igényes, szolgálatkész. Szóval nagyon rendben van” – vallja az egyik aggódó magyar szülő a "gyermekvédelminek" nevezett, homofób és transzfób népszavazás tiltakozásaként indult érzékenyítő kampányban. "A népszavazás hátrányosan érint minket, mert a megkülönböztetést erősíti, és nem az elfogadást. A kérdéseket se érzem igazi kérdéseknek egy erkölcsös ember számára."

Nosalty

Címlapról ajánljuk

További cikkek