A Zing közép-európai babérokra tör - franchise lesz az imádott magyar hamburgerező

Franchise-hálózattá válik a Zing - Közép-Európában terjeszkedne a magyar burgerező, Lengyelországot, Ausztriát, Romániát és Horvátországot is megcéloznák.

Franchise-hálózattá alakul a népszerű hazai burgerezőlánc, a Zing. Az éttermeket működtető We love Beef Kft. tulajdonosai már dolgoznak a működési kézikönyv alapjain, az első franchise-rendszerben működő egységet még idén szeretnék megnyitni. Hosszú távú céljuk, hogy egy közép-európai márkát hozzanak létre, és a hazai nagyvárosok után Lengyelországot, Ausztriát, Romániát és Horvátországot is megcéloznák.

Minden azzal indult, hogy Csanda Eszter és Susánszky Ádám még 2013-ban vásároltak egy furgont, amiből napi 200 hamburgert adtak el. Mára a Zing Burger egy kiforrott, jól ismert márka, mely a 2016-os évet már 600 milliós árbevétellel zárta, és összesen négy éttermet, két food truck-ot és a Street Food Karavánban egy állandó egységet üzemeltet. Az újabb lépés pedig az, hogy franchise-hálózatot hoznak létre, hogy hosszú távon a közép-európai térségben terjeszkedhessenek.

„A Zing franchise koncepciójában a legtöbb arculati és minőségi elemet meghatározzuk, nagy hangsúlyt fektetve az anyagbeszállításra. Az italportfólióban és a belső terek kialakításában viszont szabad kezet adunk a partnereknek, és a helyi marketingstratégiát is teljesen rábíznánk a franchise-átvevőre. Emellett szeretnénk alacsony belépési összeget meghatározni” – mondta el Susánszky Ádám, a Zing egyik alapító tulajdonosa.

A Zing franchise díja 6 százalékos lesz, és a kezdő évben 30, a másodikban 50 százalékos megtérülést ígérnek. A márka azokat a partnereket részesítené előnyben, akik több egységgel is szeretnének jelen lenni a piacon.

A Zing Burger az ún. fast casual étteremláncok kategóriájába tartozik. A szekció abban tér el a hagyományos gyorséttermektől, hogy a fogások frissen, rendelésre készülnek, és azokat a vevők pár perc alatt kézhez is kapják. Az ágazat az USA-ban az elmúlt öt évben 10 százalékos bővülést ért el, ami az éttermi piacon kimagasló eredmény, és egyben előrejelzése is a trendeknek. A fast casual éttermek előnye, hogy a gyors városi életmódhoz idomulnak, mégis friss, adalékanyagoktól mentes ételeket kínálnak a vásárlóknak.

...és ezeket láttad már?

Ezeket olvastad már?

Hirdetés

Támogatott tartalom

Hirdetés

Receptverseny

MUM, de jó! Bosch Ünnepváró Receptverseny indul

Van egy ünnepi recepted, aminek az elkészítéséhez több konyhai eszközt is használsz? Minél izgalmasabb a folyamata, annál nagyobb az esélyed, hogy nyerj egy Bosch konyhai robotgépet a most induló receptversenyünkön, görgess, és nézd meg a részleteket!

Hirdetés

Támogatott tartalom

Legújabb receptek

Pizzás gofri sajttal

Mit kapunk, ha egy gazdag pizzatésztát megtöltünk paradicsommal és sajttal, majd a forró gofrisütőbe dugjuk? Nos, természetesen pizzás gofrit, ami kívülről ropog, belül pedig sajttal ...

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Top Receptek

Hagyományos édes fánk

Életem első fánkját még lánykoromban készítettem. Kemény lett és száraz. Ezután évek teltek el és eszembe sem jutott, hogy újra nekiálljak. A kisfiam nagy fánkrajongó. Mondjuk is a ...