Az ALDI Magyarország mindig is nagy hangsúlyt fektetett jelenlétére a közösségi médiában, ahol a vállalat rajongói számára folyamatosan izgalmas és kreatív tartalmakat kínál. A platformspecifikus posztok nemcsak az ALDI világát és életérzését tükrözik, hanem az adott közösségi felületek különböző korosztályainak igényeit is figyelembe veszik. A cég több mint 10 éve indította útjára Facebook-oldalát, amelynek mára védjegye a szóviccek ötvözése az egyedi képi világgal.
Az ALDI frappáns szóviccei és kreatív posztjai gyakran válnak mémekké, és a sajtó is rendszeresen méltatja ezeket a „szellemesen szórakoztató” tartalmakat, amelyek nemcsak a közönség körében aratnak sikert, hanem szakmai körökben is elismerést váltanak ki. Hasonlóan sikeres az ALDI TikTok-csatornája is, amely a hazai kiskereskedelmi szektorban több feliratkozóval büszkélkedhet, mint bármelyik más versenytársa.
A vállalat 28 000 feliratkozóval rendelkező Youtube-csatornáján nem csupán short videók, hanem számos vállalati és HR-jellegű tartalom, illetve podcast is elérhető.
A jövőben Wossala Rozina receptvideói is itt jelennek majd meg. A videósorozat első epizódja szeptember 26-án debütált, és a továbbiakban rendszeresen, hetente érkeznek újabb részek a népszerű séf főszereplésével.
Wossala Rozina már egy évtizede aktív szereplője a magyar gasztronómiai életnek, számos sikeres projektben vett részt, és szakmai tudása mellett személyiségével is hozzájárult a hazai gasztrokultúra népszerűsítéséhez. Karizmája és elhivatottsága garantálja, hogy a videósorozat szórakoztató és edukatív tartalommal is szolgál majd a nézők számára.
Rozina az ALDI gazdag választékából a szezonhoz igazodva választ majd alapanyagokat, és olyan könnyen elkészíthető, a rohanó életmódhoz alkalmazkodó, de az egészséges étkezést szem előtt tartó fogásokat készít majd, amelyeket akár kevés főzési tapasztalattal is szinte bárki el tud készíteni.
A viszonylag rövid lélegzetvételű, jól követhető, inspiráló videók igazi segítséget jelentenek a nézők számára, az ünnepek közeledtével pedig Rozina különlegesebb, ünnepi receptekkel is készül az ALDI-csatorna követői számára.
Rozina videóit azért is érdemes figyelemmel kísérni, mert az általa elkészített fogásokban szerephez jutnak az ALDI aktuális akcióbajnokai, feltűnnek a hét sztárjai, amelyeket az ALDI még kedvezőbb áron kínál vásárlói számára az adott időszakban. Így az izgalmas gasztronómiai ötletek mellett hasznos vásárlási tippeket is kapnak a nézők.
Imádom ezt a projektet, mert hétről hétre próbára teszi a kreativitásomat, hogy az adott akciós termékekből főzök. Jó kis kihívás ez, remélem a nézők is kedvet kapnak majd az otthon főzéshez
– nyilatkozta Rozina.
A sztárséf tapasztalata, szakértelme és kreativitása garantálja, hogy az ALDI-csatornán bemutatott receptek és konyhatechnikai fogások sok néző számára jelentenek majd valós segítséget, hasznos tartalmat. Az ALDI Magyarország és Wossala Rozina együttműködésének köszönhetően számos izgalmas és ínycsiklandó videóra számíthatnak a nézők a következő hónapok során. Sajtókapcsolat
Az ALDI Magyarország YouTube-csatornáját itt találjátok.