Így születik újjá az egyik legnagyobb budapesti pláza ételudvara

Megkezdődött az eddigi legnagyobb átalakulás a Westend történelmében, melynek kapcsán a közösség, a természetes környezet, a fenntartható és digitális megoldások kerülnek középpontba.

Teljeskörű megújuláson megy át a Westend ételudvara az elkövetkező hónapokban. A tervezés során a bevásárlóközpont kiemelt figyelmet fordított arra, hogy az átalakulást követően a terület messzemenőkig betöltse a közösségi tér funkciót, illetve tükrözze az üzemeltető következetes fenntarthatósági stratégiáját és elkötelezettségét az innovatív megoldások iránt. A munkálatok várhatóan júliusban érnek véget, a nagy forgalmú gasztrotér éttermei azonban ez idő alatt is zavartalanul működnek.

A nyitás óta nem zajlott ilyen látványos és nagy költségvetésű felújítás

Megnyitása óta a legjelentősebb beruházása előtt áll a Westend. A főváros legnépszerűbb bevásárlóközpontjaként számon tartott épületkomplexum történelmében a nyitás óta nem zajlott olyan látványos és nagy költségvetésű felújítás, mint az éttermi rész év elején megkezdett rekonstrukciója. Ez a ház leglátogatottabb része, amelynek korszerűsítése az egész épületre hatással lesz.

Az új koncepció a nemzetközileg elismert Hello Wood tervei alapján valósul meg. A faépítés hazai úttörője által megálmodott térkialakítás, az egyedi világítás és a tömörfa design bútorzat – kombinálva az üvegtetőn át beáramló természetes fénnyel – kellemes, barátságos és nem utolsó sorban természetes környezetet teremt. A tölgy bútorok megújuló forrásból származó fából készülnek és FSC védjeggyel ellátottak, ami azt igazolja, hogy az előállítás során figyelembe vették az ökológiai egyensúly fenntartására vonatkozó szabályokat. A természetközeli hangulatot árasztó faanyag az ülőbútorok mellett az álmennyezeten és a falburkolaton is visszaköszön.

Az ételudvar kiválóan alkalmas lesz üzleti ebédekhez és családi étkezésekhez

A látogatókat különböző tematikájú és elrendezésű zónák várják majd, így az ételudvar kiválóan alkalmas lesz üzleti ebédekhez, családi étkezésekhez, nagyobb baráti összejövetelekhez éppúgy, mint egy gyors kávézáshoz. Az átgondolt és variálható ültetési koncepciónak köszönhetően a férőhelyek száma csaknem 10%-kal nő meg az eddigihez képest, és az egyedi formavilágú bútorok pihenőfelületeket is kínálnak a látogatóknak.

A különböző funkciók miatt a terület a Food&Friends márkanevet kapja, ami várhatóan igazi közösségi térként működik majd.

A vásárlói élményt és a látogatók kényelmét számos okoseszköz és digitális felület biztosítja. Az ételudvar központi részén például helyet kap egy gigantikus, 45 méter hosszú enteriőr dekorációként szolgáló LED fal, a közlekedőrészek feletti dizájnlámpák pedig akár napszakonként változtatható színű hangulatvilágítással teremtenek egyedi atmoszférát, ami a közérzetünkre, érzékeinkre is kedvező hatással lehet. Az ételek rendeléséhez számos helyen digitális panelek állnak majd rendelkezésre, az asztaloknál pedig beépített, vezeték nélküli telefontöltőket és USB csatlakozókat is lehet majd használni.

A megújult környezetben különféle digitális fejlesztésekkel találkozhatnak majd a vendégek

A Westend legfrekventáltabb részének felújítása a szakaszos lezárásokon kívül döntően éjszakai munkavégzéssel történik, így a naponta többezer látogatót vendégül látó éttermek folyamatosan nyitva tartanak a megszokott rendben.

„Óriási lépés ez a felújítás a Westend életében, hiszen az ételudvarunk az egyik legmozgalmasabb része az épületnek. Éppen ezért fontosnak tartottuk, hogy vásárlóink még jobban érezzék itt magukat, és azt is, hogy tükrözze azt a szellemiséget, amit a bevásárlóközpont képvisel, így például a fenntartható és előremutató gondolkodásmódot. Ehhez elengedhetetlen, hogy a kivitelezőink is hasonló elvek alapján működjenek. Az exkluzív tervezésű, több funkciós bútorzat, a nagy teherbírású, ugyanakkor esztétikus és csúszásmentes burkolat, valamint a természetközeli megjelenés mellett szem előtt tartjuk az innovatív megoldásokat is. A megújult környezetben vásárlóink a komfortérzetüket emelő, különféle digitális fejlesztésekkel találkozhatnak majd” – mondta Kovács Zsombor, a Westend marketing igazgatója.

Címlapról ajánljuk

További cikkek