Vidéken újított be a McDonald's

Új, modern McDonald's nyílt Gyöngyösön. Az étterem tervezésekor még az esővíz összegyűjtésére és hasznosítására is megoldást találtak a kivitelezők. 

Gyöngyös forgalmas közlekedési csomópontjában nyitotta meg kapuit a McDonald’s legújabb, kétszintes autós étterme. A beruházás mintegy 500 millió forintból valósult meg. Az idén 30 éves étteremlánc a „Jövő Élménye” éttermi koncepcióval tervezte meg az éttermet, így a vendégek már – a fővároson kívül elsőként Gyöngyösön – érintőképernyős kioszkokon adhatják le rendelésüket, és választhatják az asztalnál történő kiszolgálást is. Az éttermet Héjja János, a vállalat kecskeméti, szolnoki és szekszárdi egységeit működtető franchise partnere üzemelteti majd.

A gyöngyösi étterem nem csak az első vidéken nyíló, országosan pedig már a hatodik „Jövő Élménye” étterem, de tovább bővíti azon városok körét is, amelyekben vendégeknek a mekizés élményét nyújtja a vállalat.

Az új étterem és McDrive egység kívül-belül a legújabb trendek szerinti McDonald’s-megjelenést kapta.

A tervezéskor fontos szempont volt a fenntarthatóság, így az energiahatékonyság és takarékosság mellett az esővíz összegyűjtésére és hasznosítására is megoldást találtak a kivitelezők. Az étterem egyszerre 90 vendég befogadására képes, és ennek megfelelő számú parkolóhellyel rendelkezik.

A vállalat egy éve jelentette be, hogy világszerte az „Experience of the Future” koncepció szerint, azaz innovatív konyha- és kiszolgálási folyamatokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálják a mekizés élményét. A magyarul „Jövő Élménye” névre keresztelt új éttermi koncepciót olyan jövőbe mutató igények és elvárások hívták életre, melyek még magasabb szintre emelik a mekizés élményét, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát. A megújuló éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket.

A vendégek számára a fejlesztés legfeltűnőbb elemei az érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok és a „table service”, azaz az asztalnál történő kiszolgálás.

Ezeket olvastad már?

Címlapról ajánljuk

További cikkek