Közel 19 millió forinttal támogatja a legjobb magyar női vállalkozásokat a Viber

A pályázat első három helyezettje összesen 60 ezer dollár értékű jutalomban részesül.

A Rakuten Viber, a világ egyik legnépszerűbb kommunikációs alkalmazása elkötelezett a női vállalkozók és az általuk irányított vállalkozások támogatása mellett. A Viber nőnap apropóján indította el kampányát a FIVOSZ (Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége) és a Talk-A-Bot vezető nagyvállalati chatbot szolgáltatója közreműködésével, hogy segítse a tehetséges női vállalkozókat és az általuk irányított vállalkozásokat Magyarországon. Már csak pár nap van hátra a jelentkezésre, melynek első három helyezettje összesen 60 000 dollár értékű (nem pénzbeli) Viber promóciós eszközöket kap.

A pályázat első három helyezettje összesen 60 ezer dollár értékű jutalomban részesül

A közismert kommunikációs platform felhívására pályázók közül az első három helyezett részesül majd a Viber, a FIVOSZ és a Talk-A-Bot által kínált technológiai szolgáltatásokból és promóciós csomagokból. A Viber mindig is prioritásként kezelte, hogy kiálljon a társadalmilag releváns ügyekért, például a női vállalkozók megsegítéséért, akiket az új gazdasági és humanitárius válság nagyobb kihívások elé állít. A platform és partnerei aktuális kampányukban olyan vállalkozásoknak indított versenyt, amelyekben a cég legalább 50%-a női tulajdonosé, illetve a vállalkozás vezetését is hölgyek látják el. A megmérettetés célja, hogy nagyobb nyilvánosságot és technológiai támogatást biztosítson a kiválasztott vállalkozásoknak.

A női vállalkozók támogatása munkahelyeket teremthet, növelheti a jövedelmeket, valamint pozitív gazdasági és társadalmi átalakuláshoz vezethet. A verseny döntőseinek teljes körű technikai támogatást, mentor programot és különleges promóciós lehetőségeket kínálunk a Viberen a verseny döntősei számára. A kezdeményezés reflektorfénybe helyezi azokat az üzletasszonyokat, akik egy új digitális térben nyitják meg az innováció és a növekedés kapuját

– mondta Daniela Ivanova, a Rakuten Viber üzletfejlesztési igazgatója.

A kampány végén három nyertes között osztják majd szét az összesen 60.000 USD (18.870.000 Ft) értékű, a Viberen is elérhető promóciós szolgáltatásokat és Talk-A-Bot által felajánlott Viber chatbot-fejlesztéseket. A zsűri a versenyt szervező három szervezet képviselőiből áll majd. A promóciós szolgáltatások és a chatbot-építés mellett minden nyertes további támogatást, mentorálást és útmutatást kap az újítások bevezetéséhez.

A versenyre való regisztrációt meghosszabbították, és május 31-ig lehet jelentkezni ITT, ahol részletes információk és jelentkezési feltételek találhatók.

Címlapról ajánljuk

További cikkek