Végleg leszámol a Lidl egy felesleges dologgal, amely a gyerekekre lehet nagy hatással

A német áruházlánc angol szülők bevonásával döntött arról, végleg leveszik a gabonapelyhes dobozokról az állatfigurákat. 

Egy gyakorlott szülő tudja, a gyerekek szeme azonnal megakad az olyan tárgyakon és élelmiszereken, amelyekre valamilyen állatfigurát helyeznek. A gabonapelyhes dobozokon szinte kivétel nélkül találunk ilyen kabalafigurákat, a Lidl viszont most örökre leszámol a mosolygós állatokkal - írja az index.hu.

A jövőben ugyanis minden Angliában kapható saját márkás Lidl gabonapehelyről lekerülnek az állatfigurák remélve, hogy így enyhítik a fiatalkori elhízást, és segítik azokat a szülőket, akik összevesznek a gyerekkel, ha az nem kap minden étkezésnél csokis gabonapelyhet.

A Lidl több szülő bevonásával készített közvélemény-kutatást arról, milyen hatással vannak a gyerekekre az élelmiszereken található állatfigurák. A szülők háromnegyede szerint a gyerekek nyomást gyakorolnak rájuk azzal, hogy csak bizonyos termékeket hajlandóak elfogyasztani, a megkérdezettek fele szerint pedig ezekért a döntésekért részben a megrajzolt kabalaállatok a hibásak.

Bár a mosolygó figurák eltűnnek a dobozokról, a termékek elnevezései nem változnak, így marad például a Choco Rice (Csokis Rizs), a Cereal Cookie (Gabonasüti) és a Choco Shells (Csokis Kagylók). A Lidl az elmúlt évek során 20%-kal csökkentette a termékek cukortartalmát.

2014-ben a Lidl volt az első olyan szupermarket, amely angol boltjaiban leszedte az édességeket a pénztár előtti polcokról. Az üzletlánc szóvivője azt reméli, hogy az állatfigurák eltüntetésével tovább csökkenthetik a csaták számát, amik a szülők és gyermekeik között törnek ki.

Címlapról ajánljuk