Új termékekkel készül a nyárra a Coca-Cola

Ezentúl nem kell jégkockákkal hűteni a kólát a nyári hőségben.

A Coca-Cola a nyárra készül, olyannyira, hogy már áprilisban piacra dobták az évszak slágertermékét, a citromos ízesítésű jégkását. Igen, ezentúl nem kell jeget dobni a Coca-Colába, mert eleve hűtött állapotban szürcsölhetjük, feltéve, ha ellátogatunk Japánba,...

...mert a termék egyelőre csak ott kapható, egészen pontosan április 16-tól. Az italt állítólag nyolc év alatt fejlesztették tökélyre. Az újdonságok fagyasztott és nem hűtött változatban is kapható, így mindenki eldöntheti, hogy milyen formában szeretné fogyasztani. A citromos kóla mellett érkezett szőlő és narancs ízesítésű Fanta is a japán boltokba.

Arról egyelőre nincs hír, hogy a jégkásákat az európai piacra hoznák, de nyáron még bármi megtörténhet.

Ezeket olvastad már?

via Metro

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek