A Magyar Telekom Nagyvilág Minipay csomagjában nézhető csatorna amellett, hogy izgalmas recepteket mutat be, szórakoztatóan vezet be a világ tájainak konyhájába, kultúrájába.A Scripps Networks, a világ vezető, életmóddal kapcsolatos, lebilincselő műsorainak gyártójának csatornája jelenleg 94 országban látható, és hét nyelven érhető el – ehhez társul nyolcadikként mostantól a magyar.
„Főzéssel kapcsolatos és életmód műsorainak széles választékával a Food Network egyedülálló nézői élményt biztosít, így biztos vagyok benne, hogy pozitív fogadtatásra talál”- – mondta Borsány-Gyenes András, a csatorna disztribúciójáért felelős Digital Media and Communications Zrt. vezérigazgatója. „Nagy örömünkre szolgál, hogy a Scripps Networks tisztában van a helyi nyelvű műsorszolgáltatásban rejlő értékekkel, és lehetőséget lát a magyar televíziós piacban.”
Januártól tehát a magyar nézők is láthatják a Food Network legnépszerűbb műsorait, többek között a Felszeletelvé-t (Chopped), ahol minden részben négy amatőr szakács verseng egymással, és az Éttermek az út mentén-t (Diners, Drive-Ins And Dives), amelyben Amerika jellegzetes útmenti és autós étkezdéit mutatja be. Megismerhetik a Mezitlábas Hercegnő (Barefoot Contessa), azaz az Emmy-díjas Ina Garten tippjeit, amelyekkel egyszerűen készíthetünk el ízletes ételeket – legyen szó a francia konyháról, a grillezés technikájáról vagy a csokoládé számos felhasználási módjáról. Emellett bemutatkoznak a Food Network saját szakácsai, akik a gasztronómia különböző területeire vezetnek be: Reza Mahammad az indiai és az afrikai konyhát mutatja be, és januárban indul az új műsora több országban, így nálunk is, a Reza, a Fűszerek Király Vietnámban és Thaiföldön. Jenny Morris, a mindig vidám séf a marokkói ínyencségekre koncentrál, míg Andy Bates a mostanában egyre népszerűbb street-food világába vezet be.
A Food Network friss megközelítést képvisel az ételekkel kapcsolatos műsorszolgáltatásban, és mindent ünnepel, ami merész, mókás és szórakoztató ebben a műfajban – ez nem egy átlagos „hogyan főzzünk” csatorna. A csatorna a világ egyik leggyorsabban növekedő globális életmód és szórakoztató márkája, tele díjnyertes főző és vetélkedő műsorokkal. Jelenleg az egyes-számú életmód csatorna az Egyesült Királyságban, és kétszer elnyerte a Legjobb Tematikus Csatorna kategóriában odaítélt Freesat díjat, 2010-ben és 2013-ban.
Bővebb információért, napi televíziós műsorbontásért, epizód leírásokért, séf életrajzokért és receptekért kérjük, látogasson el a Food Network tv honlapjára.