A marokkói származású, Izraelben élő designer, Peddy Mergui élete a formatervezés és csomagolás: eddigi karrierje során már jó néhány világmárka arculatát és megjelenését tervezte meg, amik a mai napig mind ikonikus designba bújtatott termékeknek számítanak az üzletek polcain.
Egyik személyes projektjében már azt is bemutatta, hogyan is néznének ki a teljesen átlagos, hétköznapi élelmiszereink, ha a legdrágább márkákra jellemző arculati elemeiket használnák fel azok csomagolására. Mindezt a Wheat is Wheat is Wheat című kiállításán is prezentálta, ahol mindenki átgondolhatta, mit jelentenek az emberiség számára a márkák, és ki mit kezdene egy Versace tojással, az Apple tejével, a Bulgari saját márkás vajával vagy a Chanel bébitáppal és a Tiffany joghurttal.
Persze a projekt üzenete egy jó nagy fricskával is felér, de biztosak vagyunk benne, hogy ha kereskedelmi forgalomba kerülnének a luxus élelmiszerek, nem kevesen lennének, akik gondolkozás nélkül megvásárolnának mondjuk egy Louis Vuitton kolbászkát.
{SZAVAZAS}
És ezt olvastad már az ízHUSZÁR magazinon?
Itt a válasz, hogyan tervezd a ruhádat az ebédedhez úgy, hogy látványorgiába torkolljon az egész
(via designboom)