Egy tortát egyedül megenni majdnem olyan szomorú, mint család nélkül felnőni

A Szivárványcsaládokért Alapítvány „a család az család” kampányához csütörtök délelőttig több mint 40 márka, többek között rengeteg étterem, világmárka és a Nosalty-csapata is csatlakozott, hogy közösen támogassuk a nem szokványos magyar családokat.

Nemcsak a heteroszexuális párok vágynak házasságra és családra, hiszen az egyedülállók, illetve a LMBTQI közösség tagjai közül is sokan szeretnének gyermeket vállalni. Azonban rengetegen úgy fogalmaznak meg ellenvéleményt, úgy kritikusak és előítéletesek, hogy nincsenek bővebb ismereteik a témáról. Ezért is jött létre a Szivárványcsalád Alapítvány által létrehozott „a család az család” kampány, amelynek célja, hogy mindenki megérthesse a szivárványcsaládok helyzetét, és elismerjék, elfogadják őket.

Nemrégiben egy kampányvideó is készült, amiben szülők illetve szakértők (családterapeuta, pszichológus, bölcsődei nevelő, stb.) válaszolnak meg névtelenül, interneten feltett, gyakran gyűlölködő kérdéseket. Ezzel beszélgetést szeretettek volna elindítani a társadalomban a családokról, és egyben el akarták oszlatni a szivárványcsaládokkal kapcsolatos leggyakoribb félreértéseket. A kampány időzítése kapcsolódik az elmúlt hónapok eseményeihez is, amelyek aggodalommal töltötték el a magyarországi szivárványcsaládokat.

A kampány nem áll le, hiszen mostanra rengetegen csatlakoztak a fantasztikus projekthez. Február tizennyolcadika délelőttig összesen 40 márka szállt be a kezdeményezésbe, amelyek között olyan világmárkák is szerepelnek, mint például az IKEA, a Levi’s vagy az HBO. Természetesen magyar alapítású cégek is érkeznek sorban, többek között a Sziget, a Fruccola, a Netpincér és persze a Nosalty is.

A csatlakozással szeretnénk kifejezni egyetértésünket azzal, hogy egy gyereknek az a legfontosabb, hogy szeretetteljes környezetben, családban nőjön fel. Hogy a család fogalma sokkal színesebb, mint ahogy azt néha gondoljuk. Hogy a család az család, akkor is, ha a szülők történetesen azonos neműek vagy egyedülállóak. Csak az a fontos, hogy emberek.

És mégis mivel mutathatnánk ki a legjobban támogatásunkat, ha nem egy hatalmas családi tortával, amin természetesen „a család az család” szlogen szerepel:

Ha te is szeretnéd támogatni ezt a kampányt, akkor készítsd el ezt a tortát, posztolj róla valamelyik közösségimédia-felületen egy képet, és használd a  #acsaládazcsalád hashtaget, hogy ezzel is kifejezd a szolidaritásodat.


Ezek a cikkeink is érdekelhetnek:

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek