Egy tortát egyedül megenni majdnem olyan szomorú, mint család nélkül felnőni

A Szivárványcsaládokért Alapítvány „a család az család” kampányához csütörtök délelőttig több mint 40 márka, többek között rengeteg étterem, világmárka és a Nosalty-csapata is csatlakozott, hogy közösen támogassuk a nem szokványos magyar családokat.

Nemcsak a heteroszexuális párok vágynak házasságra és családra, hiszen az egyedülállók, illetve a LMBTQI közösség tagjai közül is sokan szeretnének gyermeket vállalni. Azonban rengetegen úgy fogalmaznak meg ellenvéleményt, úgy kritikusak és előítéletesek, hogy nincsenek bővebb ismereteik a témáról. Ezért is jött létre a Szivárványcsalád Alapítvány által létrehozott „a család az család” kampány, amelynek célja, hogy mindenki megérthesse a szivárványcsaládok helyzetét, és elismerjék, elfogadják őket.

Nemrégiben egy kampányvideó is készült, amiben szülők illetve szakértők (családterapeuta, pszichológus, bölcsődei nevelő, stb.) válaszolnak meg névtelenül, interneten feltett, gyakran gyűlölködő kérdéseket. Ezzel beszélgetést szeretettek volna elindítani a társadalomban a családokról, és egyben el akarták oszlatni a szivárványcsaládokkal kapcsolatos leggyakoribb félreértéseket. A kampány időzítése kapcsolódik az elmúlt hónapok eseményeihez is, amelyek aggodalommal töltötték el a magyarországi szivárványcsaládokat.

A kampány nem áll le, hiszen mostanra rengetegen csatlakoztak a fantasztikus projekthez. Február tizennyolcadika délelőttig összesen 40 márka szállt be a kezdeményezésbe, amelyek között olyan világmárkák is szerepelnek, mint például az IKEA, a Levi’s vagy az HBO. Természetesen magyar alapítású cégek is érkeznek sorban, többek között a Sziget, a Fruccola, a Netpincér és persze a Nosalty is.

A csatlakozással szeretnénk kifejezni egyetértésünket azzal, hogy egy gyereknek az a legfontosabb, hogy szeretetteljes környezetben, családban nőjön fel. Hogy a család fogalma sokkal színesebb, mint ahogy azt néha gondoljuk. Hogy a család az család, akkor is, ha a szülők történetesen azonos neműek vagy egyedülállóak. Csak az a fontos, hogy emberek.

És mégis mivel mutathatnánk ki a legjobban támogatásunkat, ha nem egy hatalmas családi tortával, amin természetesen „a család az család” szlogen szerepel:

Ha te is szeretnéd támogatni ezt a kampányt, akkor készítsd el ezt a tortát, posztolj róla valamelyik közösségimédia-felületen egy képet, és használd a  #acsaládazcsalád hashtaget, hogy ezzel is kifejezd a szolidaritásodat.


Ezek a cikkeink is érdekelhetnek:

Hirdetés

Támogatott tartalom

Tartós árcsökkentés: 2021-es árakkal találkozhatsz az ALDI-ban

2024. november 21-től illetve 28-tól 57 közkedvelt zöldség, gyümölcs és friss hús árát tartósan csökkentettük, hogy valódi segítséget nyújtsunk a magyar családok számára. Az a célunk, hogy a mindennapi bevásárlást pénztárcabarátabbá tegyük – nemcsak az ünnepek előtt, hanem hosszabb távon is, hiszen a kedvező árak a karácsonyi szezon után is megmaradnak.

Hirdetés

Támogatott tartalom

Elkészítettük a Bosch „MUM, de jó!” Ünnepváró Receptverseny első helyezettét,...

Lezárult a Bosch Ünnepváró Receptversenye, amire több, mint 140 recept érkezett. A három dobogós helyezés mellett egy különdíjat is kiosztottunk lelkes feltöltőink között. Az első helyet Judit69 nevű felhasználónk nyerte adventi kalácsával. A receptet a Bosch háziasszonyával, “Fűszeres” Bodrogi Eszterrel mi is elkészítettük, miközben leteszteltük a verseny főnyereményét, a Bosch MUM 5 konyhai gépet. A végeredmény egy szaftos, álompuha kalács lett, amely gyors finomság karácsonyra, mégis egyedi, ötletes és mutatós az ünnepi asztalon.

Hirdetés

Támogatott tartalom

Legújabb receptek

Aranyló tyúkhúsleves

Mi az? Aranyló, illatos, és minden gondra megoldás. Bizony, egy melengető tyúkhúsleves! Az ünnepekre való tekintettel most hoztunk nektek pár egyszerű ötletet, amivel még ízletesebbé ...

Legegyszerűbb franciasaláta

A leggazdagabb majonézes saláta, ami a kis és nagy napokat is különlegessé képes tenni: az alábbi klasszikus franciasaláta-receptet bármikor elkészíthetjük. Nem akar flancolni, de nem is ...

Címlapról ajánljuk

Ismerd meg a bottargát, és azt is elmondjuk, hogy használd...

A bottarga egy különleges gasztronómiai alapanyag, amelyet gyakran neveznek a "tenger aranyának". Azok számára, akik még nem találkoztak vele, a bottarga nem más, mint sózott és szárított halikra, amely különleges ízvilágával azonnal magával ragadja az ínyenceket. Ezt a mediterrán kincset évezredek óta fogyasztják, és ma is nagy becsben tartják a kulináris világban.

Hering András

További cikkek

Top Receptek

Hagyományos édes fánk

Életem első fánkját még lánykoromban készítettem. Kemény lett és száraz. Ezután évek teltek el és eszembe sem jutott, hogy újra nekiálljak. A kisfiam nagy fánkrajongó. Mondjuk is a ...