Színtelen termékkel rukkolt elő a Coca-Cola, ami nem csak víz

Ötven különböző receptet kellett tesztelni, mire létrejött az új ital.

Japánban lassan külön kultúrája van a fura ízesítésű italoknak. Számunkra egészen bizarrul hangozhat az átlátszó tejes tea, kávé vagy sör. A Coca-Cola sem bírta tovább, és Japánban piacra dobta a színtelen kólát...

A Coca-Cola Clear névre keresztelt terméket közel 50 recept tesztelése után sikerült tökéletesíteni. A hagyományos kólát karamellel színezik barnára, ezt azonban ki kellett vonni az italból, és citromlével helyettesíteni. Így az új, színtelen kóla sokkal citrusosabb ízű. Az ital június 11-től lesz kapható a helyi boltokban.

Korábban a Pepsinek is volt egy hasonló terméke. A Crystal Pepsi 1992-ben került forgalomba, de annyira nem vették, hogy egy évre rá meg is szüntették a gyártását. Volt azonban egy kitartó rajongótábor, akinek visszahozták az ikonikus italt 2016-ban.

Ezeket olvastad már?

via Design Taxi

Hirdetés

Támogatott tartalom

Mirage étterem – Ahol a fővárosi minőség a vidékkel találkozik

A két éve felújításon átesett Mirage egy stílusos, mégis kellemes hangulatú étterem, a környék egyik legkiemelkedőbb vendéglátóhelye. A fürdőkomplexum vonzásában elhelyezkedő Mirage a Hotel Délibáb szálloda éttermeként nagyszabású célt tűzött ki maga elé: amellett, hogy ők a régió egyetlen széles választékú steak house-a, leendő degusztációs menüjükkel a fine dining iránt érdeklődő réteget is szeretnék magukhoz vonzani. Mint mondták, ez a 10 fogásos menü és a marhahúsuk az, ami valóban tükrözi azt a minőséget, amit ők képviselni akarnak a környéken és a hazai gasztronómiában egyaránt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek