Japánban lassan külön kultúrája van a fura ízesítésű italoknak. Számunkra egészen bizarrul hangozhat az átlátszó tejes tea, kávé vagy sör. A Coca-Cola sem bírta tovább, és Japánban piacra dobta a színtelen kólát...
A Coca-Cola Clear névre keresztelt terméket közel 50 recept tesztelése után sikerült tökéletesíteni. A hagyományos kólát karamellel színezik barnára, ezt azonban ki kellett vonni az italból, és citromlével helyettesíteni. Így az új, színtelen kóla sokkal citrusosabb ízű. Az ital június 11-től lesz kapható a helyi boltokban.
Korábban a Pepsinek is volt egy hasonló terméke. A Crystal Pepsi 1992-ben került forgalomba, de annyira nem vették, hogy egy évre rá meg is szüntették a gyártását. Volt azonban egy kitartó rajongótábor, akinek visszahozták az ikonikus italt 2016-ban.
Ezeket olvastad már?
Olyan vadiúj termékkel állt elő a Coca-Cola, amire eddig nem...
A Coca-Cola Company igenis fontosnak tartja a fogyasztók egészségét, ezért az egészséges életmód és a mentes táplálkozás híveinek is kedveznek.
ízHUSZÁRVásárlóbarát lépéseket tervez a Spar
Érkezik a Spar webáruháza, és újabb üzletek nyílhatnak a jövő évben.
NosaltyLevágta saját ollóját a rák, amikor élve tették szegényt a...
Ilyet még tényleg sose láttunk. A rák, aki a saját életét menti meg, mikor élve dobják a forró levesbe: levágja saját ollóját.
Nosalty1 milliárd dollárt költ a világ legnagyobb édességgyártója - mutatjuk,...
A Mars vállalat a környezetvédelmi világnap alkalmából az üvegházhatású gázok csökkentésének jelentőségére hívja fel a figyelmet.
Nosaltyvia Design Taxi