Ezt reagálta a Szentkirályi az ellene indított vizsgálatra

A Szentkirályi Magyarország Kft. 2019-es, fenntarthatósággal kapcsolatos kampánya ellen immár második alkalommal indított eljárást a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). Az ásványvizes cég közleményében jelezte, hogy teljes mértékben együttműködik az eljárás során.

Az egyik legismertebb ásványvizet forgalmazó cég ellen indított eljárás második alkalommal zajlik, ugyanazon kampánnyal kapcsolatban. Egy 2019-es kommunikációs kampány fenntarthatósággal kapcsolatos állításait vizsgálja a GVH.

A GVH eljárást indított a Szentkirályi ellen (kép forrása: Szentkirályi Ásványvíz Facebook-oldala)

A Szentkirályi 2019. november 18-tól a Szentkirályi ásványvizek és ízesített italok címkéin, valamint kereskedelmi kommunikációjában a „Szállj be a körforgásba” körforgásos rendszert hirdette.

Ennek részei voltak a „Gyűjtsd szelektíven!”, a „100%-ban újrahasznosítható” és a „Palackból palackot, 50% rePET” állítások, de a képi megjelenítések és az állítások tartalma valószínűsíthetően megtévesztette a fogyasztókat.

A kampányt már 2020-ban megvizsgálta a GVH, amikor az eljárás elindításának feltételei nem álltak fenn. A Szentkirályi által kiadott közleményekben az áll, hogy nem tudják, miért került elő megint az 5 évvel ezelőtti kampányuk.

A társaság ezúttal is maximálisan együttműködik a GVH-val az eljárás során, részére minden fontos és elérhető információt megad. A vállalat határozottan elítéli a fogyasztók megtévesztését és a zöldre mosás vagy greenwashing minden formáját, és elkötelezett az iparág fenntarthatóságának előmozdítása mellett, amelyet gyakorlati törekvéseivel is folyamatosan támogat

- hangsúlyozták.

Forrásunk volt.

A kép forrása elérhető itt.


Még több friss hír:

Címlapról ajánljuk

További cikkek