A héten útjára indul az olasz Starbucks-okban az Oleato, azaz az olívaolajjal turbózott kávé, és hamarosan Kaliforniába, Angilába, az Egyesült Királyságba, Japánba és a Közel-Keletre is utat tör - sőt, vélhetően hozzánk is elér majd.
Az ötlet a jelenlegi CEO-tól, Howard Schultztól származik, aki Olaszországban tett útja során meglepődve tapasztalta, hogy a helyiek magában kortyolgatják az olívaolajat. Ő is így tett, belekóstolt kávézás közben, és megfogant benne a gondolat: ezt át kell venni a Starbucks-ban is!
Első körben a Starbucks’ Caffé Lattéja, Iced Shaken Espressója és az úgynevezett cold foam tartalmaz majd olívaolajat. A Partanna olívaolajat a latté esetében zabtejjel gőzölik fel, a jegeskávénál összerázzák, a cold foamnál pedig egyfajta „arany habot" képeznek vele az egyre népszerűbb hideg italok tetején.
Gazdagabbá teszi az italokat. Sokaknak a „luxus" kifejezés jutott róla eszébe
– vélekedik a cég marketing vezetője.
Az egészségtudatosokat is célozzák
A vezetőség szerint az egészségükre adó fogyasztók is kapva kapnak majd az újításon, hiszen az olívaolaj gyulladáscsökkentő, segíti a szívműködést és az emésztést is.
Még több érdekes cikk itt:
- 3 zseniális avokádós trükk, amit Gordon Ramsay-től tanultunk
- Ételek, melyek segítik legyőzni a szezonális depressziót
- Néhány összetevőből készül a természetes konyhai zsíroldó