Új reklámfilmmel hirdeti termékeit a Sprite. A kétperces reklámban transznemű tinédzser, szivárványszínekkel kifestett körmű rögbijátékos és hidzsábos balerina is szerepel, a márka ezzel is azt hirdeti, hogy számukra fontos az elfogadás, a sokszínűség és a transzparencia is.
A kreativ.hu oldalán megjelent cikk joggal utal arra, hogy a reklám kicsit olyan, mintha a múlt héten megszavazott új média- és reklámtörvényben leírtak alapján készült volna egyfajta válaszul, a magyar reklámfilmekben ugyanis nem, vagy csak késő este tűnhetnek fel az LMBTQ+ közösségekről szóló tartalmak.
A Sprite kampányához további három rövidfilm is készül majd, melyet összesen 50 országban fognak majd vetíteni. Azt egyelőre nem tudni, a magyar televíziókban is fel fog-e tűnni a sokszínűség elfogadására ösztökélő kisfilm, a lengyel és a görög változatokból például kitörölték azt a jelenetet, amelyben egy transznemű személy is szerepel.
Kiadónk, a Central Médiacsoport is alapvető értéknek tekinti az emberekhez, a minket körülvevő világhoz és annak minden jelenségéhez való nyitott hozzáállást. Ez egyet jelent az elfogadással, a sokszínűség támogatásával, az emberközpontú, toleráns gondolkodásmóddal, amelyről itt olvashatsz bővebben.
Ezek a cikkek is érdekelhetnek: