A Sprite új reklámját itt igen, a televízióban viszont csak késő este nézhetjük meg, ha megnézhetjük

A Sprite az elmúlt években nyíltan vállalja a különböző kultúrák, társadalmi rétegek és közösségek támogatását, legújabb reklámkampányuk is a sokszínűség és a transzparencia jegyében készült el.

Új reklámfilmmel hirdeti termékeit a Sprite. A kétperces reklámban transznemű tinédzser, szivárványszínekkel kifestett körmű rögbijátékos és hidzsábos balerina is szerepel, a márka ezzel is azt hirdeti, hogy számukra fontos az elfogadás, a sokszínűség és a transzparencia is.

A kreativ.hu oldalán megjelent cikk joggal utal arra, hogy a reklám kicsit olyan, mintha a múlt héten megszavazott új média- és reklámtörvényben leírtak alapján készült volna egyfajta válaszul, a magyar reklámfilmekben ugyanis nem, vagy csak késő este tűnhetnek fel az LMBTQ+ közösségekről szóló tartalmak.

A Sprite kampányához további három rövidfilm is készül majd, melyet összesen 50 országban fognak majd vetíteni. Azt egyelőre nem tudni, a magyar televíziókban is fel fog-e tűnni a sokszínűség elfogadására ösztökélő kisfilm, a lengyel és a görög változatokból például kitörölték azt a jelenetet, amelyben egy transznemű személy is szerepel.

Kiadónk, a Central Médiacsoport is alapvető értéknek tekinti az emberekhez, a minket körülvevő világhoz és annak minden jelenségéhez való nyitott hozzáállást. Ez egyet jelent az elfogadással, a sokszínűség támogatásával, az emberközpontú, toleráns gondolkodásmóddal, amelyről itt olvashatsz bővebben.


Ezek a cikkek is érdekelhetnek:

Címlapról ajánljuk

További cikkek